پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رژیم جعلی صهیونیستی وقاحت را با به اوج رساند

استاندار البرز با محکوم کردن حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌هایی که طی ماه‌های اخیر داشته وقاحت را به اوج خود رسانده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز نوشت: مجتبی عبداللهی  روز سه شنبه با صدور پیامی، شهادت سردار«زاهدی» و جمعی از فرماندهان نظامی کشورمان را در سوریه تسلیت گفت.
در پیام استاندار البرز آمده است:وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌هایی که طی ماه‌های اخیر هم به اوج رسیده و خوی وحشی‌گری و ددمنشانه‌ صهیونیست‌ها پس از حملات وحشیانه به کودکان، زنان و مردان غزه، با نقض دوباره حقوق بین‌الملل از سوی این رژیم در پایتخت یک دولت رسمی و به کنسولگری رسمی یک کشور همراه شده است.
عبداللهی با محکومیت حرکت مذبوحانه‌ اسرائیل غاصب، شهادت رزمندگان دلاور و مجاهدان خستگی‌ناپذیر و پیرو صادق و خالص ائمه اطهار(ع)، شهیدان سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ‌ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و سایر شهدای عزیز را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این سرداران شهید و دیگر شهدا و تمامی آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان جهان تسلیت گفت.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات