دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پویش «چشم به راهیم» در جاده‌های البرز اجرا می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آغاز اجرای پویش «چشم به راهیم» در جاده‌های البرز خبر داد و گفت: پویش «چشم به راهیم» همزمان با سراسر کشور برای سومین سال متوالی در این استان نیز از امروز اجرا می‌شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ علی زندی‌فر با اشاره به اینکه پویش «چشم به راهیم» همزمان با سراسر کشور برای سومین سال متوالی در البرز نیز اجرا می‌شود، اظهار کرد: این پویش با هدف ارتقای ایمنی سفرهای برون شهری در نوروز و کاهش خطرات و سوانح رانندگی از امروز (۲۴ اسفند ماه) تا ۱۳ فروردین اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: این پویش در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برای فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی، کاهش سوانح رانندگی و ایجاد توجه و انگیزش در سرنشینان خودرو و ایفای نقش حداکثری و هوشمندانه هنگام سفر اجرا می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از اجرای پویش چشم به راهیم در قالب مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری در طول اجرای طرح نوروزی در استان خبر داد.
زندی‌فر گفت: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی، پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در سفرهای نوروزی به‌ویژه ماه رمضان و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در مجتمع‌های خدمات رفاهی از جمله اهداف این طرح است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: ۱۵ دقیقه استراحت در ازای هر دو ساعت رانندگی می‌تواند بسیاری از تصادف‌های جاده‌ای را کاهش دهد که بهترین محل برای توقف و استراحت مجتمع‌های خدمات رفاهی و ایستگاه‌های اجرای طرح پویش «چشم به راهیم» است.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات