دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش بینی جایگاه‌های عرضه میوه نوروزی در کرج

معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج از پیش‌بینی جایگاه‌های عرضه میوه و مواد پروتئینی در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ یحیی رمضانی اظهار کرد: جایگاه‌های عرضه میوه و مواد پروتئینی با قیمت تنظیم بازاری توسط سازمان میادین شهرداری کرج در نقاط مختلف شهر کرج پیش‌بینی شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان نیز افزود: این جایگاه‌ها باید متناسب با ایام پیش رو ساعات فعالیت مشخصی داشته باشند.
فرماندار کرج با بیان اینکه اکیپ‌های نظارتی نیز از این مراکز بازدید خواهند داشت گفت: شماره‌های تماس شهروندان جهت طرح شکایت‌ها از روند خدمات نامطلوب احتمالی نیز باید پیش بینی و اعلام گردد.
رمضانی بیان کرد: این طرح در شهرهای تابعه کرج نیز می‌بایست اجرایی شود.
فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: تیم های نظارت و بازرسی در قالب اکیپ‌های مختلفی در دو شیفت صبح و عصر در سطح شهر کرج حضور خواهند یافت.
وی افزود: بازدید از فروشگاه‌ها در سطوح مختلف و رصد قیمت کالاها و روند توزیع اقلام اساسی مردم محور فعالیت تیم‌های بازرسی کرج را به خود اختصاص خواهد داد.
رمضانی گفت: برای نخستین بار در شهر کرج تیم‌های ارزیابی توسط ناظران فرایند بازرسی‌ها را رصد و پایش خواهند نمود تا روند نظارت‌ها با قوت و قدرت خود اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه اوج تشدید نظارت‌ها در کرج از ماه مبارک رمضان،عید نوروز تا عیدفطر خواهد بود؛ افزود: مسیرهای حرکت بازرسان توسط ستاد تنظیم بازار شهرستان کرج تهیه و با همکاری جهاد کشاورزی، سازمان صمت، تعزیرات و دیگر دستگاه‌های نظارتی اقدامات لازم اجرایی خواهد شد.

 





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات