پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام یک ظرفیت ارزشمند و بی‌بدیل است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام به عنوان یک ظرفیت ارزشمند و بی‌بدیل یاد کرد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای صنعت هوایی کشور در این مجموعه با نمایش دستاوردهای فاخر غرورآفرین فرزندان ایران زمین همراه است.

البرز- رمزگشانیوز؛ سردار علیرضا حیدرنیا روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه برکات این منطقه به مردم البرز و استان‌های همجوار خواهد رسید، با قدردانی از مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام در برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی دراین مجموعه تصریح کرد: درخواست ما از مردم البرز به خصوص دانش آموزان و دانشجویان این است که با حضور در این نمایشگاه از نزدیک با دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی به خصوص در حوزه فناوری‌های پیچیده صنعت هوایی کشور آشنا شوند.
حیدرنیا ادامه داد: امروز ما افتخار می‌کنیم به جوانان و نسل توانمندی که ایران عزیز ما را به قله‌های افتخار نزدیک‌تر می‌کنند.
نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در فرودگاه بین‌المللی پیام از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برگزار خواهد شد، علاقه‌مندان برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می‌بایست با مراجعه به سایت www.payamairshow.com نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات