پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه‌های قطار شهری و آزادراه شهید سلیمانی کرج در حال تکمیل است

شهردار کرج به اهمیت ۲ پروژه مهم قطار شهری و آزادراه شهید سلیمانی کرج اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با حمایت دولت سیزدهم در حال تکمیل و بهره‌برداری هستند.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهرداد کیانی روز یکشنبه در حاشیه بازدید مجتبی عبداللهی استاندار البرز از پروژه قطار شهری کرج افزود: تکمیل همزمان پروژه‌های مانند آزادراه شهید سلیمانی، قطار شهری، بی‌آر تی و تعدادی تقاطع غیرهمسطح شهر کرج در سال آینده اقدامی جهادی و کم‌سابقه است که با حمایت‌های ویژه دولت مردمی روند تکمیل را طی می کنند و بدون تعطیلی و وقفه شاهد تغییرات روزانه در روند بهره‌برداری از آنها هستیم.
وی افزود: بازدیدهای مستمر نظارتی و رصد آخرین فعالیت‌های پیمانکاران و شناسایی موانع اجرایی تکمیل پروژه‌ها، موجب جلوگیری از تعطیلی و وقفه در روند عمران آبادانی و شهری می‌شود؛ باید گفت که چهره و سیمای کرج پس از بهره‌برداری کامل از قطار شهری و آزاد راه شهید سلیمانی متفاوت خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: ما در مسیر شکوفایی حمل و نقل عمومی و مقابله با ترافیک و آلودگی هوا قرار داریم و مجموع خدمات این دوره مدیریت شهری کرج با ادوار گذشته قابل قیاس نیست.
اتصال متروی کرج و تهران، راه اندازی BRT، خریداری اتوبوس‌های برقی، ساخت همزمان چندین تقاطع غیرهمسطح، تکمیل کنارگذر شمالی، توسعه راه‌های ارتباطی همچون بلوار ماهان غربی و امثال آن از جمله فعالیت‌های شاخص عمرانی در دوره ششم مدیریت شهری کرج هستند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات