دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است

فرمانده انتظامی البرز مطرح کرد: حضور پرشور مردم فهیم استان البرز در پای صندوق‌های رأی از یک سو مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی ایران و از سوی دیگر موجب خرسندی دوستداران جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

البرز- رمزگشانیوز؛ سردار حمید هداوند روز جمعه درحاشیه اخذ رای اظهار کرد: تمهیدات لازم در بخش‌های انتظامی و ترافیکی برای برگزاری انتخاباتی آرام و پرشور در این استان پیش‌بینی شده است.
وی اضافه کرد: پلیس این استان نیز با آمادگی کامل و مشارکت و همکاری مردم امنیت انتخابات را تأمین می‌کند و از عموم مردم بیدار و همیشه درصحنه انتظار می‌رود با حضور گرم و فعال خویش در انتخابات شرکت کنند.
هداوند افزود: حضور پرشور مردم فهیم استان البرز در پای صندوق‌های رأی از یک سو مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی ایران و از سوی دیگر موجب خرسندی دوستداران جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
وی دربخش دیگری ازسخنان خود از به تمهیدات ترافیکی در استان البرز اشاره کرد و گفت: نیروهای پلیس راهور نیز همگام با سایر رده‌های انتظامی برای امنیت ترافیکی در محل‌های شعب اخذ رأی از ساعات ابتدایی صبح مستقر شده‌اند.
فرمانده انتظامی البرز یادآورشد: تردد خودروهای سنگین تا پایان زمان رأی‌گیری در معابر درون شهری البرز ممنوع است.
 





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات