پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسیر بازسازی بافت‌های فرسوده کرج هموار شد

شهردار کرج به لغو ممنوعیت صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه ای در استان البرز اشاره کرد و گفت: این اقدام مسیر را برای بازسازی سریع بافت‌های فرسوده کرج هموار کرده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهرداد کیانی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های استاندار البرز و شورای اسلامی شهر کرج و موافقت دیوان عدالت اداری اکنون این مشکل برطرف شده و صاحبان املاک قولنامه‌ای کرج می‌توانند برای دریافت پروانه ساخت اقدام کنند.
وی اظهار کرد: پس از ابلاغ بخشنامه استانداری البرز به شهرداری، متقاضیان دریافت پروانه ساخت برای املاک قولنامه‌ای می‌توانند برای تشکیل پرونده به مناطق دهگانه کرج مراجعه کنند.
کیانی گفت: اعلام این خبر خوش توسط استاندار البرز موجی از رضایتمندی را در شهروندان و سازندگان ایجاد نموده چرا که در چندین سال گذشته امکان پاسخگویی به مطالبه مردم با توجه به رأی دیوان عدالت اداری مقدور نبود.
این مسئول ادامه داد: با رونق ساخت و سازها در املاک قولنامه‌ای، روند نوسازی بافت‌های فرسوده سرعت می‌گیرد و به آبادانی شهری کمک می‌کند.
شهردار کرج گفت: همچنین منابع درآمدی شهرداری کرج برای تقویت خدمات‌رسانی به شهروندان، محرومیت‌زدایی و رشد سرانه‌های خدماتی و عمرانی و فرهنگی بهبود می‌یابد.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات