پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأمین سرانه‌های آموزشی استان در دست اقدام است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه این استان نیازمند احداث یک میلیون متر مربع فضای آموزشی جدید برای جبران عقب ماندگی‌ها موجود است، گفت: تأمین سرانه‌های آموزشی استان با همت دولت مردمی و همکاری خیرین مدرسه ساز در قالب نهضت مدرسه‌سازی از زمان تصدی استاندار البرز تا کنون در دست اقدام و پیگیری است.

البرز- رمزگشانیوز؛ احمد افضلی روز سه شنبه در دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز با اشاره به اینکه میانگین سرانه آموزشی در کشور ۵.۲ متر مربع است، افزود: میانگین سرانه آموزشی البرز ا ۳.۲ متر مربع برآورد شده است.
وی بیان کرد: استان البرز از جمله مناطق مهاجرپذیر کشور است که با داشتن ۵۰۰ هزار دانش آموز، تراکم جمعیتی بالایی دارد که همواره از برنامه‌ریزی مدیران جلوتر است و بنابراین باید تلاش مضاعفی برای جبران عقب ماندگی‌ها در این حوزه‌ها به‌ویژه حوزه آموزشی صورت گیرد.
افضلی گفت: در زمان حاضر بیشترین کمبود فضاهای آموزشی مربوط به شهرستان های فردیس و کرج است که باید در کنار برنامه‌ریزی‌های کلان مدیریتی با حمایت خیرین بتوانیم گام های موثری در جهت تامین سرانه آموزشی مورد نیاز برداریم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اظهارکرد: تأمین سرانه‌های آموزشی استان با همت دولت مردمی و همکاری خیرین مدرسه ساز در قالب نهضت مدرسه سازی از زمان تصدی استاندار البرز تا کنون در دست اقدام و پیگیری است.
وی ادامه داد: با تلاش استاندار البرز اراده‌ای در سطح استان شکل گرفته است در این راستا امیدواریم در کنار خیرین مدرسه‌ساز که با شور و احساس مسئولیت وارد میدان شده‌اند، مسئولان نیز موانع را برطرف کرده و بسترهای لازم را برای تحقق این نهضت مهیا کنند.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات