پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزادراه شهید سلیمانی در سال آینده به طور کامل افتتاح می‌شود

شهردار کرج مطرح کرد: امسال حدود هشت کیلومتر از پروژه آزادراه شهید سلیمانی کرج زیر بار ترافیک رفت که با حمایت دولت مابقی این پروژه در سال آینده افتتاح می‌شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهرداد کیانی روز سه شنبه در آیین افتتاح پارکینگ طبقانی عمومی منطقه هشت شهرداری کرج با بیان اینکه هزینه تکمیل آزادراه شهید سلیمانی در شمال این کلانشهر ۷۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است، اعلام کرد: عزم مدیریت شهری با حمایت دولت سیزدهم بر تکمیل این آزاد راه و بخش عمده قطار شهری کرج در سال آینده معطوف شده است.
شهردار کرج با اشاره به اینکه سال گذشته ۶.۵ کیلومتر از خط ۲ قطار شهری کرج راه‌اندازی شد، گفت: تا سال آینده این میزان به ۱۲ کیلومتر افزایش می‌یابد.
کیانی،راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس را یکی دیگر از پروژه‌های اولویت دار کرج برشمرد و افزود: این پروژه در سال‌های گذشته نیمه تمام مانده بود که اکنون در حال تکمیل و راه اندازی است.
شهردار کرج گفت : در بخش حمل ونقل شهری کرج امروز شاهد تحول و دگرگونی گسترده هستیم؛کرج نخستین شهر کشور است که به سمت خرید اتوبوس های برقی گام برداشته و به زودی ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر به حمل ونقل پاک مجهز می‌شود.
وی ، هزینه تمام شده ساخت هر پارکینگ برای شهرداری کرج را پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: حذف هر پارکینگ در روند ساخت و سازهای شهری، همین میزان زیان را به شهر و شهروندان تحمیل می‌کند.
کیانی افزود: صدور پایان کار برای بناهای فاقد پارکینگ کرج در سال های گذشته هزینه زیادی بر شهرداری تحمیل کرده است.
وی به مشخصات پروژه پارکینگ منطقه هشت کرج اشاره کرد و ادامه داد : این پروژه با زیر بنای ۱۰ هزار و ۱۰۰ متر مربع دارای ظرفیت پذیرش 250 دستگاه خودرو به طور همزمان است.
شهردار کرج، اعتبار صرف شده برای ساخت این پارکینگ طبقاتی را حدود ۴۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات