یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مطالبات واحدهای تولیدی صنعتی البرز در تأمین گاز محقق می‌شود

استاندار البرز با بیان اینکه پیگیر مشکلات مختلف صنایع البرز در سطح استان و کشور هستیم، گفت: یکی از مطالبات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در حوزه تأمین گاز است که محقق خواهد شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز سه شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: در بخش مدیریت مصرف انرژی به همراهی و همکاری بیشتر بخش تولید نیاز داریم زیرا به روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در کاهش مصرف انرژی تاثیرگذار است.
استاندار البرز گفت: تولید و صنعت در کشور با چالش‌های متعددی مواجه است و صاحبان صنایع، جهادگونه و میهن پرستانه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.
عبداللهی با اشاره به انتخابات پیش رو و تاکیدات مستمر رهبر معظم انقلاب در این راستا، افزود: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، نماد وحدت و انسجام در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی اخیر خود از خواص خواستند که به میدان بیایند و بر این باور هستیم تک تک افرادی که در جامعه جایگاه و احترام ویژه دارند، خواص محسوب می‌شوند. 
استاندار البرز گفت: گلایه‌ها و کاستی‌ها وجود دارند ولی هیچ کدام از ما با آرمان‌هایی که برای آن جان و خون داده‌ایم، مخالفتی نداریم و می‌دانیم که اگر میدان را خالی کنیم، دشمن رخنه خواهد کرد.
وی افزود: باید دست در دست هم دهیم و البرز یا ایران کوچک را به عنوان نمادی از همگرایی و اتحاد مردم کشور در انتخابات پیش رو به جهانیان معرفی کنیم.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات