دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز اعطای مجوز کانال‌های مجازی خبری «انسان رسانه» در استان البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اعطای مجوز به کانال‌های مجازی خبری «انسان رسانه» خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: سعید جابری انصاری -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز- در خصوص اعطای مجوز به کانال‌های مجازی خبری «انسان رسانه» اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکیدات و تدابیر هوشمندانه جناب آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه مجازی که اهمیت آن را به اندازه انقلاب اسلامی دانسته اند و همچنین پیگیری‌های دلسوزانه  دکتر سید محمد هاشمی جانشین ایشان برای تحقق این موضوع مهم، از همه افراد و اشخاصی که  کانال‌های مجازی خبری «انسان رسانه» را مدیریت می‌کنند، دعوت کرد برای اخذ مجوز اقدام کنند.
 دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در البرز افزود: افراد در صورت ثبت کانال‌های مجازی خبری «انسان رسانه» از مزایای پایگاه‌های خبری، مطبوعات و رسانه‌های مکتوب بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ارائه خدمات به «انسان رسانه‌ها» برای ساماندهی فعالان خبری در فضای مجازی با هر پلتفرم در سامانه جامع رسانه‌های کشور به آن پرداخته شده است.
جابری انصاری بیان کرد: زیرساخت‏‌های لازم برای ثبت «انسان رسانه‌ها» در سامانه جامع رسانه‌های کشور فراهم شده و خدمات لازم به این افراد تنها با ثبت مشخصات در کمترین زمان ممکن انجام‏ می‌پذیرد.
در طرح ارائه خدمات به «انسان رسانه‌ها» در فضای مجازی، پیام رسانه‌های خارجی و داخلی با هم تفاوت ندارند و هر فعال خبری در هر یک از بسترها و شبکه‌های اجتماعی مشمول این طرح خواهد شد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات