یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل کمیته اقتصاد الکترونیکی در البرز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تشکیل کمیته اقتصاد الکترونیکی به منظور بررسی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان خبر داد و گفت: با تشکیل این کمیته اقداماتی از قبیل تأمین منابع مالی، دریافت فیبر نوری و تقاضای گمرک اختصاصی دانش‌بنیان بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ عزیزالله افضلی روز یکشنبه در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز افزود: با تشکیل این کمیته اقداماتی از قبیل تأمین منابع مالی، دریافت فیبر نوری و تقاضای گمرک اختصاصی دانش‌بنیان بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: همچنین مشکلات پروژه‌های ورزش و جوانان به منظور مشارکت عمومی و خصوصی از قبیل مالکیت زمین با حضور دستگاه‌های مربوطه بررسی و راهکارهای تخصصی جهت رفع مشکلات ارائه شود.
افضلی یادآورشد: دبیری کمیته اقتصاد الکترونیکی استان البرز با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و زیر مجموعه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری موضوعات مرتبط را پیگیری می‌کند.
در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان البرز گزارشی از عملکرد پرداخت از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه توسط مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان ارائه شد.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات