پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار:

البرز با ۵۲ هزار بسته معیشتی به کمک نیازمندان شتافت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: ۵۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در نقاط محروم شهری و روستایی این استان توزیع شده است.

به گزارش رمزگشانیو، به نقل از ایرنا نورمحمدفرد روز پنجشنبه در نشست کمک مومنانه نیازمندان البرز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: دراین زمینه شیوه نامه ای تدوین و ابلاغ شده که تمام دستگاه های ذیربط برای  حمایت از نیازمندان برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: استان البرز ۳۱ محله حاشیه نشین با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که می طلبد همه آنها را پوشش دهیم تا از این نعمت استفاده کنند.
 فردی گفت: از افراد  خیر که  پیش قدم هستند تقدیر و تشکر شود زیرا خود به خود این اقدام امر به معروف باید تقویت شود و براساس گزارش ها ارزش هر بسته حدود سه میلیون ریال بوده است.
معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام سال جهش تولید نامگذاری کردند، افزود:  خطاب فرمایشات معظم له همه مردم و همه مسوولان  موظف هستند بنابراین باید بستر و زمینه را برای جهش تولید فراهم کنیم.
وی افزود:  همانطور که می دانید از سال ۷۹ تاکنون مدت ۲۰ سال است که توسط مقام معظم رهبری هر سال به نامی نامگذاری شده است و قدر مشترک همه این نامگذاری ها مسایل اقتصادی است.
فردی گفت:  بنابراین مشکل اصلی و اساسی جامعه و مردم اقتصادی است و دشمن چون از نظر نظامی توان رویارویی ندارد از طریق اقتصادی به کشور ضربه وارد می کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه چه زیباست که با تدبیر معظم له اهداف دشمنان شناسایی و با لطف خدا و  همت مسوولان و مردم و تلاش در فعال کردن مسایل اقتصادی دشمن در این راه موفق نخواهد شد.
وی افزود: در هر صورت تنها راه نجات اقتصاد کشور، تولید است و همه دستگاه‌ها موظف هستند بستر و زمینه را برای تولید فراهم کنند زیرا امروزه تامین امکانات و رفاه برای آحاد جامعه از ضروریات است.
فردی گفت: در هیچ کشوری در دنیا اشتغال را با سیستم اداری حل نمی کنند برای اینکه مگر ما چقدر کارمند نیاز داریم که تمام افراد بیکار را پوشش دهد بلکه باید بخش خصوصی با هدف ایجاد اشتغال و تولید تقویت شود تا اشتغال پایدار فراهم شود.
وی تاکید کرد: از طرفی با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت هستیم باید با هماهنگی در جهت توجه و حمایت ازنیازمندان اهتمام لازم را داشته باشیم.
 فردی گفت: تمام دستگاه ها باید از همه این امکانات و بسته‌ها برای جامعه هدف شان بهره مند شوند  و به صورت هماهنگ اقدام کنند به طوری که به افراد نیازمند بسته های حمایتی برسد.


 

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات