دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسکن مهر شهرجدید مهستان به ایستگاه پایانی رسید

عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان استان البرز با بیان اینکه پروژه مسکن مهر این شهر به ایستگاه پایانی رسید و شهریورماه ۱۴۰۳ آخرین مهلت تکمیل واحدهای باقیمانده این پروژه تعیین شده است، گفت: تا کنون ۳۲ هزار واحد تکمیل و به مردم واگذار شده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ ذبیح الله زارع اظهار کرد: اواخر دهه ۸۰ در مجموع کار ساخت ۳۹ هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید مهستان در برنامه کاری قرار گرفت که تا کنون ۳۲ هزار واحدها آنها تکمیل و به مردم واگذار شده است.
وی ادامه داد: از مجموع ۳۹ هزار واحد مسکونی مهر شهرجدید مهستان تعداد چهارهزارو۴۸۴ واحد آنها توسط دولت سیزدهم تکمیل و در آذرماه امسال تعیین تکلیف شدند و تا پایان سال جاری نیز ۲ هزارو ۴۶ واحد دیگر تکمیل و واگذار می‌شود.
زارع گفت: باقیمانده واحدهای مسکونی مهر شهر جدید مهستان به عنوان آخرین بخش واحدهای این پروژه تا شهریورماه سال آینده تکمیل و تعیین تکلیف خواهند شد.
سرپرست شرکت عمران شهرجدید مهستان بیان کرد: اکنون نیز در کنار تکمیل مسکن مهر، کار ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهر با سرعت در حال انجام است.
زارع گفت: تأمین زیر ساخت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، رفاهی وورزشی یکی دیگر از برنامه‌های شرکت عمران شهر جدید مهستان است که این پروژه‌ها با شتاب پیش می‌رود.

 





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات