پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دشمنان اسلام را مأیوس کرد

امام جمعه کرج ضمن قدردانی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم انقلابی ایران اسلامی و البرز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کرد: این حضور حماسی مردم بار دیگر شگفتی آفرید و دشمنان اسلام را مأیوس کرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان البرز با تبریک اعیاد شعبانیه از حضرت امام زین العابدین(ع) به عنوان یکی از شخصیت های حماسه ساز کربلا نام برد و گفت : این امام همام در دامان پدر بزرگوارش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، قرآن، عرفان و سیاست را یاد گرفت و انسانی کامل با ویژگی‌های بی‌نظیر بود.
آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: رسانه های غربی به این حضور حماسی و شگفت انگیز ملت ایران در جشن پیروزی انقلاب اسلامی اذعان کردند.
وی ادامه داد: حضور نوجوانان دهه های ۸۰ و ۹۰ و سایر قشرها در این راهپیمایی عظیم نشان داد که ریشه انقلاب اسلامی عمیق‌تر از تصور دشمنان است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت : حضور بانوان در این حماسه بزرگ با عقاید و پوشش‌های مختلف نشان داد که مردم انقلابی ایران با بصیرت و دشمن شناس هستند.
وی اظهار کرد: آمدن انبوه جمعیت به میدان، این پیام را داشت که دشمن زبون که با طراحی نقشه های وسوسه برانگیز و سوء استفاده از مشکلات معیشتی به دنبال تغییر باورها و عقیده مردم نسبت به انقلاب اسلامی است، راه به جایی نخواهد برد.
آیت الله حسینی همدانی گفت: مردم حتی اگر از مسوولان گلایه داشته باشند اما در مسیری که برای آِینده کشور انتخاب کرده اند سست نمی شوند و با قدرت اصل انقلاب را حفظ می کنند.

مردم در کنار مسئولان 
نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: امروز مردم انقلابی ایران در کنار مسوولان برای بهبود وضعیت کشور جهاد می کنند؛این مردم در عرصه انتخابات آتی حماسه دیگری خلق می کنند؛ مردم نشان دادند که از بصیرت برخوردار هستند و به موقع در صحنه ها حضور دارند.
وی با اشاره به قیام مردم قم و تبریز در سال ۱۳۵۶ علیه رژیم ستمشاهی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم در زمان سنجی، دشمن شناسی و اقدام به موقع کوتاهی نداشته‌اند و باید دائم شکرگزار این حضور حماسی مردم باشیم.
امام جمعه کرج گفت : در طول تاریخ اسلام تاکنون روحانیت شیعه، پیشگام و جلودار مبارزه با استعمار بوده و دردفاع مقدس شهدای گرانقدری توسط این قشر تقدیم آرمان‌های والای نظام اسلامی شد؛ از سوی دیگر مردم انقلابی ایران در تمام صحنه ها از جمله دفاع مقدس و سازندگی کشور پای کار بوده‌اند.
وی تاکید کرد: مردم پای کار انقلاب، نظام و اسلام هستند و فراموش نشود که مردم وظیفه شناسیکردند و مسوولان باید درحل مشکلات اقتصادی،معیشت، ازدواج جوانان و حمایت از جوانی جمعیت جهادی تر عمل کنند.

جدی گرفتن مشکلات جوانان
آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنانش از مسوولان خواست تا مشکلات جوانان را در برنامه ریزی‌ها جدی بگیرند.
وی گفت : همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند باید مسوولان اجرایی در دانش و توانمندی جوانان در عرصه های مدیریتی خود استفاده کنند.
امام جمعه کرج تاکید کرد: شناخت آسیب ها در مسیر زندگی جوانان و برطرف کردن آنها توسط مسوولان ضروری است؛دشمنان از پیشرفت ها و موفقیت های جوانان ایرانی وحشت زده هستند و دوست ندارند جوانان این مرز و بوم به پیشرفت و موفقیت دست یابند.
آیت الله حسینی همدانی افزود: همانطور که رهبرانقلاب فرمودند باید برای تمدن سازی اسلامی ایمان، دانایی و عزم جوانان را جدی بگیریم.
وی موفقیت‌های هسته‌ای، نظامی در سپاه و ارتش، ساخت رادیو داروها و بسیاری از پیشرفت های علمی و کشاورزی کشور را مرهون تلاش های جوانان دانشمند این مرز و بوم دانست و گفت: تلاش‌ها و دستاوردهای این جوانان جای شکر گزاری دارد.
آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: یکی از آرمان های والای انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار و صهیونیست‌ها است چرا که رژیم صهیونیستی۷۰ سال است که خون بی گناهان را بر زمین می ریزد؛ امروز رژیم صهیونیستی به نقطه نابودی نزدیک شده است؛ هرچه اسرائیل شیطنت دارد زیر سر آمریکا است.
وی یادآور شد: سازمان ملل اعلام کرده که ۹۰ درصد مردم عزه کمتر از یک وعده غذایی دارند اما با این حال رژیم خبیث صهیونیستی در دام غزه گرفتارشده است.

مقدمات انتخابات در حال فراهم شدن است
 امام جمعه کرج در بخش دیگر از سخنانش گفت: مقدمات انتخابات در حال فراهم شدن است و مردم باید صلاحیت و توانایی افراد را در نظربگیرند.
وی افزود: برخی مواقع وقتی بحث رد صلاحیت پیشمی آید برخی نامه نگاری می کنند که علت رد صلاحیت را به مردم بگویند اما مردم خودشان دیده‌اند و علت هم برای داوطلبان فرستاده شده است.
امام جمعه کرج خطاب به برخی افراد بیان کرد: از باب تذکر می گویم که احتیاج به نامه پراکنی نیست؛ شورای نگهبان درتائید صلاحیت‌ها کف کار را می‌بیند و بهترین انتخاب را به مردم واگذار کرده است.
وی گفت: باید سوابق کاری افراد را دید و تصمیم گرفت ضمن آنکه اطرافیان نامزدهای انتخاباتی نیز باید رصد کرد که چه افرادی هستند؛ اگر فردی، افراد رانت خوار و سابقه دار پشت سر وی هستند مردم به او رأی ندهند.
آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: ما در مصلای نماز جمعه کرج بستر را برای حضور تمام نامزدهای انتخاباتی از طیف‌های مختلف فراهم کرده‌ایم تا برای مردم صحبت کنند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات