شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش بینی کاهش محسوس دما در البرز

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: از بعدازظهر پنج شنبه تا شنبه با گذر متناوب امواج ناپایدار، رگبار پراکنده برف و باران و روند کاهش محسوس دما برای این استان پیش بینی می‌شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ آرش بهاروند احمدی گفت: پیرو هشدار پایداری سطح زرد، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا اواخر هفته در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن افزایش غبار مورد انتظار است.
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه امروز سه شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات غبار آلود است و به تدریج شاهد رشد ابر هستیم، افزود: فردا چهارشنبه آسمان کمی تا نیمه ابری و غبار آلود است و در عصر رشد ابر را داریم.
وی بیان کرد: برای روز پنج شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و بارش پراکنده به تدریج در بعضی ساعات و برای روز جمعه نیز آسمانی ابری و مه آلود همراه با رگبار باران و برف و روند کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.
بهاروند احمدی با اشاره به خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی البرز عنوان کرد: از بعدازظهر پنج شنبه تا شنبه با گذر متناوب امواج ناپایدار، رگبار پراکنده برف و باران و روند کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان البرز اثر مخاطره افزایش دما را لغزندگی جاده‌ها و خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ دانست و تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی، به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی توصیه می‌شود.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات