دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سیمرغ چهل و دوم فیلم فجر بر فراز البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از آغاز اکران فیلم‌های چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، از 16 بهمن‌ماه خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: سعید جابری انصاری -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز- اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امسال نیز همانند سال‌های گذشته، شهر کرج میزبان چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است.
جابری انصاری خاطرنشان کرد: این جشنواره طبق روال و سیاق سال‌های گذشته برگزار می‌شود و مرهون زحمات یک تیم پرتلاش و پیگیر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، جشنواره فیلم فجر را گل سرسبد جشنواره‌های فجر کشور در کنار جشنواره‌های تئاتر، مد و لباس، تجسمی و موسیقی عنوان و اظهار امیدواری کرد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز میزبان خوبی برای سینما دوستان، علاقه‌مندان به هنر هفتم و خانواده‌های فرهنگ‌دوست استان در این رویداد فرهنگی- هنری باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: این جشنواره با اکران 20 فیلم از امروز دوشنبه 16 بهمن‌ماه در سه سینمای اکو مال، ساویز و پرشین و هر کدام در دو سانس به نمایش در می آید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: با نظر تهیه‌کنندگان که مالکان مادی و معنوی اثر هستند، برای حفظ جنبه حقوقی آثار، در حال حاضر فیلم‌های جشنواره تنها در مراکز استان‌ها و تهران به نمایش درمی‌آیند و در زمانی دیگر اکران عمومی آثار را خواهیم داشت.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله خانواده‌ها یک هفته پر شور و نشاطی را در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر با تماشای آثار در یکی از سینماهای استان داشته باشند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات