دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورود پلیس البرز به پرونده تعهد ارزی یک شرکت وارداتی

فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: با ورود پلیس امنیت اقتصادی به پرونده تعهد ارزی یک شرکت وارداتی به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال این شرکت به تعهد ارزی خود عمل کرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ پلیس البرز نوشت: سردار حمید هداوند روز دوشنبه اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق دریافت ارز و عدم ایفای تعهدات ارزی به ارزش بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال به پلیس امنیت اقتصادی، تیمی ویژه از کارآگاهان این پلیس بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از بررسی های مقدماتی و جمع آوری مستندات متقن، مدیرعامل شرکت دریافت کننده ارز با هماهنگی مقام قضایی به پلیس امنیت اقتصادی هدایت و در خصوص موضوع تذکرات لازم داده شد.
هداوند اضافه کرد: با بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که شرکت مورد بحث پس از ورود پلیس به موضوع نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود اقدام کرده است.
وی بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با هدف برخورد با مخلان اقتصادی تشکیل و سعی داریم تا با شناسایی کسانی که قصد ضربه زدن به نظام مالی کشور را دارند، برخورد قاطع با آن‌ها صورت بگیرد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای تلفن همراه در کرج 
فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سه سارق حرفه‌ای تلفن همراه و تجهیزات الکترونیک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ پیمان گودرزی اظهار کرد: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی مأموران کلانتری ۱۶ حصارک کرج بر روی یک باند خانوادگی سرقت در مناطق غربی کرج، مخفیگاه این باند در منطقه حصارک شناسایی شد.
وی افزود: مأموران در ادامه پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در بازرسی ازمخفیگاه این خانواده سارق سه هزار عدد تجهیزات الکترونیکی سرقتی از قبیل گوشی تلفن همراه، تبلت، رایانه همراه، دوربین عکاسی، اسکنر حرارتی و چاپگر به همراه تعداد قابل توجهی اسناد و مدارک جعلی کشف شد .
گودرزی بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند و پس از تکمیل تحقیقات مأموران در کلانتری، متهمان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات