شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار می‌شود؛

برگزاری 12 پویش نجات قطره‌ها در 12 مدرسه محلات کم‌برخوردار به بهانه دهه فجر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری پویش نجات‌ قطره‌ها به مناسبت دهه مبارک فجر در 12 مدرسه محروم و کم‌برخوردار شهر کرج خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ امیر اشتری با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج همواره از فعالیت‌های فرهنگی برای شهروندان استقبال می‌کند گفت: «دهه فجر و ایام آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بهترین مجال برای برگزاری رویدادهای فرهنگی در سطح محلات شهر کرج است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در کنار سایر برنامه‌های شهرداری، در انجام پویش نجات قطره‌ها مشارکت کنیم».
او افزود: «بسیاری از مدارس در سطح کرج به ویژه در مناطق محروم، با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه هستند و تلاش می‌کنیم در قالب برگزاری این رویداد، به مدارسی که در حوزه تأمین رنگ و زیباسازی فضای مدرسه با مشکل مواجه هستند، به بهانه جشن انقلاب کمک کنیم».
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در پایان گفت: «12 مدرسه در نقاط کم‌برخوردار کرج، از تاریخ 14 تا 26 بهمن‌ماه، میزبان رویداد نجات قطره‌ها خواهد بود تا دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول(پسران و دختران) در قالب نقاشی دیواری با مفاهیم آموزش شهروندی آشنا شوند و محیطی شاد و صمیمانه را تجربه کنند».





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات