پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت مردمی درصدد عمل به تعهدات گذشته و کنونی است

استاندار البرز ضمن اشاره به بهره‌برداریِ ۷۱۳ پروژه با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر در دهه فجر در نظرآباد، گفت: دولت مردمی سیزدهم علیرغم محدودیت‌های مالی، با جدیت درصدد جبران کمبودها و عمل به تعهدات گذشته و کنونی است.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی صبح شنبه در دیدار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات در نظرآباد که در مصلای نماز جمعه این شهرستان انجام شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: در این شهرستان به یمن این روزها ۷۱۳ پروژه با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی مطرح کرد: دولت مردمی سیزدهم علیرغم محدودیت‌های مالی، با جدیت درصدد جبران کمبودها و عمل به تعهدات گذشته و کنونی است. قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و اهتمام مدیران در بخش‌های مختلف یک وظیفه است و باید این فرهنگ را ترویج دهیم.
استاندار البرز مشارکت حداکثری در انتخابات را اصل اساسی در خنثی سازی توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان نظام و مردم دانست و افزود: دست اندرکاران برگزاری انتخابات امین و معتمد مردم و نظام هستند بنابراین علاوه بر انجام وظایف، تکلیف بزرگ تبیین گری و امیدآفرینی در خصوص دستاوردهای انقلاب و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی را نیز دارند.
عبداللهی با بیان اینکه تأکیدات مستمر مقام معظم رهبری در برنامه‌ها و نشست‌های مختلف از ابتدای سال جاری، نشان دهنده اهمیت این انتخابات در برهه حساس کنونی است، عنوان کرد: ولی امر مسلمین، انتخابات را به عنوان حق و تکلیف تمامی آحاد جامعه دانسته و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده‌اند.
به گفته وی، مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ جهانیان می‌کشد. مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر را تقدیم انقلاب کرده‌اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات