جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعضای ستاد انتخابات از قرارگرفتن در مظان حمایت احتمالی دوری کنند

فرماندار ویژه کرج ضمن اشاره به اینکه اعضای ستاد انتخابات حق ندارند له یا علیه هر یک از نامزدهای انتخاباتی اظهارنظر داشته باشند و محافل شبانه نیز رصد می‌شود، گفت: هرگونه همنشینی، مسامحه و استفاده از امکانات دستگاه‌های دولتی له یا علیه نامزدهای احتمالی انتخابات خلاف قوانین است و مدیران و اعضای ستاد انتخابات باید از قرارگرفتن در مظان حمایت احتمالی دوری کنند.

البرز- رمزگشانیوز؛ یحیی رمضانی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج با بیان اینکه محافل شبانه نامزدها و جریان‌های انتخاباتی در سطح شهرستان به صورت مستمر رصد و بررسی می‌شود افزود: فرایند اجرایی انتخابات آغاز شده و اولویت استانداری و فرمانداری در مجموعه وزارت کشور برگزاری انتخابات سالم و قانونی با رعایت چهار مؤلفه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد برگزاری انتخابات را یک مانور ملی قلمداد کرد و ادامه داد: تا پایان سال جاری اصلی ترین مأموریت اجرایی را در این زمینه عهده دار هستیم و اعضای ستاد انتخابات با رعایت چارچوب‌ها و قوانین ابلاغی باید حرکت کرده و از وظایف خود عدول نکنند.
رمضانی بیان کرد: ارتقای دانش انتخابات و آموزش اعضای ستاد با جدیت در شهرستان کرج آغاز شده است و باید تلاش شود تا سواد انتخاباتی را بالا ببریم. انسجام سیاسی و اجتماعی با مشارکت حداکثری راهبرد مهم در انتخابات پیش رو خواهد بود زیرا انتخابات نماد مردم سالاری دینی است.
وی افزود: به دور از اقدامات سلیقه‌ای، همه اعضای ستاد انتخابات با یک زبان، قلم و قدم باید میدانی، عملیاتی و جهادی در این عرصه ظاهر شوند و همه مر قانون را رعایت کنند. تمامی کارهای اجرایی در فرمانداری کرج با محوریت انتخابات اجرایی می‌شود و نیروهای قوی، زبده و دارای سابقه در امر برگزاری انتخابات شناسایی شده‌اند.
رمضانی بازخوانی قانون انتخابات را نیز مهم خواند و با بیان اینکه برای عوامل اجرایی و اعضای شعب دوره‌های آموزشی تخصصی در سطح شهرستان برگزار می‌شود، بر ضرورت آسیب شناسی از روند برگزاری انتخابات‌ها تاکید کرد و افزود: بخشداران باید نقاط صعب العبور و موانع اتصال فیبر نوری را شناسایی و به ستاد شهرستان اعلام کنند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات