جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نسبت به مدت مشابه سال گذشته صورت گرفت؛

افزایش 88 درصدی کشفیات کالای قاچاق در البرز

با خبر کشف 3 هزار و 529 میلیارد و 391 میلیون و 807 هزار ریال کالای قاچاق در سال 98، کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته، 88 درصد افزایش داشته است.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار عباسعلی محمدیان درخصوص افزایش کشفیات کالای قاچاق در البرز گفت: طی این مدت با اشراف اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی استان و اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا، 174 میلیون و 605 هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف شد که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 88 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت یک هزار و 40 پرونده قضائی برای قاچاقچیان کالا دراین استان تشکیل شده که از مجموع آن ها، 506 فقره پرونده زیر 100 میلیون ریال،  311 فقره پرونده بالای 100 میلیون ریال، 138 فقره پرونده یک میلیارد ریالی و 85 فقره پرونده 5 میلیون ریالی بوده است. در سال گذشته یک هزار و 250 قاچاقچی کالا دستگیر و 260 خودرو سبک و سنگین توقیف شد.
 

فرمانده انتظامی البرز با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده 3 هزارو 529 میلیارد و 391 میلیون و 807 هزار ریال برآورد شده است، گفت: بیشترین کالای کشف شده در این مدت لوازم صوتی و تصویری ، انواع پوشاک ، لوازم آرایشی وبهداشتی، لوازم خانگی ، فرآورده های نفتی، لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت بوده است.
 

این مسئول گفت: انتخاب شعار جهش تولید برای سال 99 از سوی مقام معظم رهبری، عزم نیروهای پلیس را برای مقابله با معضل قاچاق کالا جدی تر از گذشته می کند. 
 

محمدیان، نقش مردم در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبه رو می کند، بسیار تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات