دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف انبار نگهداری ادکلن قاچاق در فردیس

فرمانده انتظامی البرز از کشف انبار نگهداری ادکلن و اسپری قاچاق در شهرستان فردیس این استان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ پلیس البرز نوشت: سردار حمید هداوند روز سه شنبه اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا در شهرستان فردیس، یک انبار نگهداری عطر، ادکلن و اسپری خارجی قاچاق شناسایی شد.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و رصد های اطلاعاتی، با هماهنگی دستگاه قضایی، تیمی از ماموران انتظامی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از این محل ۶ هزار عدد ادکلن و اسپری گران قیمت قاچاق کشف شد.
هداوند بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری اوباش سابقه دار در کرج 
جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش مأموران سازمان اطلاعات فراجا ، یکی از اوباش خطرناک منطقه حصارک که در هفته اخیر اقدام به ایجاد ضرب وجرح و تهدید یکی از شهروندان برای انتشار تصاویر شخصی اش کرده بود، دستگیر شد.
سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: به دنبال رصد تحرکات یکی از اراذل و اوباش منطقه حصارک کرج، مشخص شد این شخص در روز های گذشته اقدام به ضرب و جرح یکی از شهروندان نموده و وی را تهدید کرده در صورت اقدام قانونی، تصاویر شخصی او را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.
وی افزود: بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و به رغم حرفه‌ای عمل کردن و جابجایی دائم متهم، در نهایت مخفیگاه این فرد در منطقه عظیمیه شهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده دستگیر شد.
نادربیگی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از مخفیگاه متهم و معرفی او به مراجع قضایی، بیان کرد: استان البرز جایی برای گردنکشی و اوباشی‌گری برهم زنندگان نظم و امنیت ندارد، این افراد باید بدانند در صورت ایجاد ناامنی برای مردم با برخورد سخت پلیس روبرو خواهند شد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات