یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲ هزار و ۷۶۵ طرح عمرانی در البرز آماده بهره برداری شد

استاندار البرز از آماده‌سازی ۲ هزار و ۷۶۵ طرح عمرانی و فرهنگی در آستانه گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعتباری افزون بر ۳۳۶ هزار میلیارد ریال در این استان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز نوشت: مجتبی عبداللهی با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای پنج هزار و ۱۵۱ نفر فرصت شغلی در سطح شهرستان‌های استان ایجاد می‌شود.
وی بیان کرد: ایام دهه مبارک فجر همواره تداعی‌گر جانفشانی‌های مردم در مبارزه با رژیم طاغوت برای نیل به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است؛ انقلابی که به خواست و اراده مردم شکل گرفته و همواره نیز مورد حمایت و پشتیبانی آنان است.
استاندار البرز ادامه داد: امسال نیز به یمن این ایام، بسیاری از پروژه‌های بخش دولتی و خصوصی استان آماده بهره‌برداری شده و نویدبخش توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران کوچک خواهد بود.
عبداللهی افزود: از مجموع ۲ هزار و ۷۶۵ طرح آماده بهره‌برداری البرز، ۲ هزار و ۵۷۵ طرح در بخش دولتی و ۱۹۰ طرح مربوط به بخش خصوصی است.
وی گفت: بر این اساس در مجموع در شهرستان کرج ۷۴۷ طرح با ۷۵۶ نفر اشتغالزایی ، شهرستان ساوجبلاغ ۳۲۹ طرح با ۴۵۶ نفر اشتغالزایی، نظرآباد ۷۰۸ طرح با ۸۰۵ نفر اشتغالزایی، شهرستان فردیس ۳۳ طرح با ۱۰۷ نفر اشتغالزایی، شهرستان اشتهارد ۸۳ طرح با یک هزار و ۶۵۳ فرصت شغلی، در شهرستان طالقان ۲۴۴ طرح با هفت نفر اشتغالزایی و در شهرستان چهارباغ ۲۶۳ طرح با ۸۱۶ فرصت شغلی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.
عبداللهی افزود: سال گذشته همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر ۴۰۴ پروژه در البرز مورد بهره برداری قرار گرفت که این رقم امسال به حدود پنج برابر رسیده است.
استاندار البرز گفت: در حوزه اعتبارات مربوط به این طرح‌ها نیز شاهد رشد قابل توجهی هستیم چرا که دولت و بخش خصوصی ورود بسیار خوبی برای بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ استان داشته‌اند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات