جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش دولت برای افزایش رضایتمندی مردم در لایه‌های مختلف اجتماعی

استاندار البرز ضمن اشاره به این مهم که دولت سیزدهم با تلاش ویژه مصمم به جبران کمبودها و کاستی های انباشته شده در بخش‌های مختلف کشور و البرز است، گفت: در تعاقب رویکرد دولت سیزدهم، آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم و انسجامی که در استان وجود دارد، برای افزایش رضایتمندی مردم در لایه‌های مختلف اجتماعی تلاش می‌کنیم.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از هیات‌های ورزشی استان البرز با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح شرایط و زیرساخت‌ها و سرانه‌های استان پرداخت و افزود: امروز قرارگاه‌های متعددی برای شناسایی ضعف‌ها در بخش‌های مختلف استان البرز شکل گرفته است.
استاندار البرز یک جامعه سالم را در گرو پویایی و تحرک ورزش دانست و افزود: رؤسای هیات‌های ورزشی، نقش بسیار مهمی در مطالبه‌گری، حمایت، پیشرفت، انسجام و همدلی مجموعه‌های ورزشی دارند.
استاندار البرز بیان کرد: سرمایه ورزشکاران اعتبار، آبرو و افتخارات آنها است که برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی هزینه می‌کنند که جای قدردانی دارد.
وی افزود: همانگونه که هدف ورزشکاران سربلندی کشور است، انتخابات نیز عرصه و میدان نبردی علیه دشمنان فخر و عزت این مرز و بوم است که باید همچنان قهرمانانه برای دفاع از عنوان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی وارد عمل شوند.
عبداللهی گفت: به طور قطع کاستی‌هایی از گذشته در حوزه ورزش و جوانان استان انباشته شده ولی زمان و برنامه ویژه‌ای برای جبران این نواقص گذاشته‌ام.
وی افزود: استان البرز به‌عنوان ایران کوچک، می‌تواند با همگرایی اقوام مختلف کشور، فرصت‌های همدلی و اتحاد را برای توسعه همه‌جانبه استان مورد بهره‌برداری قرار دهد.
استاندار البرز یادآورشد: انتظار می‌رود جامعه جوانان و ورزشکاران اخلاق‌مدار استان در انتخابات پیش رو همچنان به‌عنوان الگو و پهلوان، حضوری پرشور را رقم بزنند.
وی افزود: همه بر عملکرد و برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم آگاه هستیم و می‌توانیم گواهی بر تلاش‌ها جهت جبران کمبودها و کاستی‌ها باشیم، بنابراین حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند پشتیبان و حامی خدمتگزاران این نظام و نویدبخش توسعه و آبادانی باشد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات