دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقاومت مردم غزه؛ زمینه ساز پیروزی نهایی حق در برابر رژیم صهیونیستی است

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز مطرح کرد: غزه شهر مقاومت و نماد ایستادگی و مظلومیت مقتدر و مصداق بارز پیروزی خون بر شمشیر است.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: سعید جابری انصاری -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان- در دیدار با محسن امرایی معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج) اظهار کرد: با توجه به بیانات حضرت آیت العظمی امام خمینی(ره) که فرمودند" اسرائیل باید از بین برود"؛ ما نیز درمسئله غزه می‌گوئیم که اگر کسانی به این جنایت‌ها و حرکات ددمنشانه و کودک کش کمک کنند و یا حتی راضی به چنین جنایت‌هایی باشند بر اساس سفارش امیرالمومنین(ع) باید همیشه در برابر استکبار و ظالم ایستادگی کنیم و به یاری مظلومان بشتابیم و مبادا به ظالم و لو به حرف و کلام کمک کنیم وهمیشه یاری دهنده مظلومان بوده‌ایم و مطمئناً به‌زودی رژیم صهیونیستی اسرائیل بدست ایرانیان از صفحه روزگار محو می شود و این اتفاق رقم خورده و محقق می‌شود.
محسن امرایی معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج) با اعلام این مطلب اظهار کرد: آنچه که غزه در سالهای اخیر بخصوص بعد از عملیات طوفان الاقصی در مهرماه سال جاری انجام داد، پیروزی‌های بسیار بزرگی بود که آن را به نماد مقاومت در جهان تبدیل کرده است.
 وی ادامه داد: عدم دستیابی ارتش تا دندان مسلح اسرائیل به اهداف از پیش تعیین شده خود، نشان می دهد که غزه به عنوان نماد مقاومت در جهان از توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردار است که رژیم اشغالگر قدس از دستیابی بر آن ناتوان است و وقتی آفریقای جنوبی در محاکم بین المللی در دفاع از مردم غزه از اسرائیل شکایت می‌کند حاکی از رویارویی حق در برابر کفر است.
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز گفت: ما پیرو مکتبی هستیم که امامش امام علی(ع) را باید «امام انسانیت» نامید. امامی که دغدغه اش انســــان بدون‌ توجه به نژاد، رنگ و دین و ملیت بود. امروز دنیای استکبار در مقابل مفهوم انسانیت و دفاع از مظلومیت مردم غزه بازنده است و در مقابل سران کفر،سیدخراسانی امام خامنه ای حفظه اله با تأسی از آن امام همام و در مقام نایبی امام عصر حضرت مهدی علیه السلام به دفاع از انسانیت مردم جهان و مظلومین عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین در هدایت عالم پرچمداری می‌نماید چرا که مقاومت مردم غزه؛ صحنه مظلومیت، صبوری و زمینه‌ساز پیروزی نهایی حق در برابر رژیم صهیونیستی است و ایرانی ها در این امر به نابودی کفر و صهیونیسم غاصب پیشگام در جبهه حق علیه باطل به فرماندهی امام عصر عجل‌الله و نایب برحق ایشان امام خامنه‌ای می‌باشند.
معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج) تأکید کرد: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و ارباب جنایتکارش آمریکا که صحنه گردان این جنایات است اگر با تعقل حرف حق فلسطینیان را نپذیرند ناگزیرند یک روز با ذلت در برابر آن تسلیم شوند و آن روز دیر نیست و این سنت الهی است.
محسن امرایی در ادامه این دیدار افزود: در این چندماه همه اصحاب شیطان و شیطان بزرگ آمریکا دور هم جمع شدند و میلیاردها دلار هزینه کردند و هزاران کودک بی گناه، زنان بی پناه و مردان بی سلاح غیر نظامی را به خاک و خون کشیدند؛ صدها خانه، بیمارستان، مدرسه و اماکن عمومی غیر نظامی را تخریب کردند با این توهم که بازدارندگی فروریخته خود را ترمیم و به قول خودشان حماس را از بین ببرند.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات