جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز به کارِ نمایشگاه‌های بهاره البرز زودتر از زمان مقرر

استاندار البرز با بیان اینکه یک‌هزار و ۴۰۰ غرفه عرضه مستقیم کالا در این استان پیش‌بینی شده که دهم بهمن‌ماه جاری فعالیت خود را آغاز می‌کنند، گفت: این غرفه‌ها با هدف تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان در قالب نمایشگاه‌های بهاره زودتر از زمان مقرر آغاز به کار خواهند کرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز گفت: تهیه، توزیع و کیفیت میوه ویژه ایام پایانی سال باید تحت کنترل تیم‌های نظارتی متشکل از مأموران دستگاه‌های مربوطه دنبال شود.
وی افزود: باید غرفه‌های توزیع میوه ایام پایانی با همکاری شهرداری‌ها و جهاد کشاورزی استان در سراسر البرز فعال شوند.
استاندار البرز با اشاره به ضرورت ایجاد محل دائمی عرضه پوشاک اسلامی در استان گفت: اداره کل صمت و شهرداری‌های البرز باید مکان دائمی مناسب برای تحقق این امر پیش‌بینی کنند.
وی بیان کرد: راه‌اندازی غرفه‌های عرضه پوشاک اسلامی در نمایشگاه‌های پایانی سال نیز از مواردی است که باید در دستور کار برگزارکنندگان این نمایشگاه ها قرار گیرد.
عبداللهی با تأکید بر اهمیت نظارت ویژه بر عرضه محصولات غذایی، رستوران‌ها و غذاخوری‌های استان گفت: واحدهای متخلف باید شناسایی و اعمال قانون شوند و واحدهای نمونه نیز مورد تشویق قرار گیرند.
وی افزود: صنوف خوشنام و شاخص البرز، لوح تقدیر رتبه‌بندی شده مشترک اداره کل صمت، اتاق اصناف و اداره بهداشت را دریافت می‌کنند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات