دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس پلیس راهور البرز:

طرح جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به البرز ادامه دارد

رئیس پلیس راهور البرز از ادامه طرح کاهش تردد و جلوگیری از ورودخودروهای غیربومی به استان البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ غلامعلی شرق در خصوص جلوگیری از ورود خودرهای غیر بومی به البرز گفت: کارکنان پلیس راهور استان به صورت شبانه روزی در کنار انجام وظایف ذاتی خود در برقراری نظم و حفظ امنیت ترافیکی، با حضور در 16 گیت پیش بینی شده در استان تلاش می کنند تا به ستاد ملی مقابله با کرونا برای پیشگیری، مهار و کنترل بیماری کمک کنند.

 

وی افزود: این طرح با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری با کاهش تماس ها، کاهش تردد و جلوگیری از ورودخودروهای غیربومی به استان و حذف ترددهای غیرضروری در سطح استان همزمان با سایر نقاط کشور اجرایی شده است.
 

رئیس پلیس راهور البرز در ادامه گفت: نیروهای مستقر پلیس راهور در گیت های پیش بینی شده در 3 شیفت در حال انجام وظیفه هستند و به افراد بومی ساکن (مقیم) هر شهر اجازه ورود به آن شهر را می دهند و با ورود افراد غیرساکن برخورد می شود.
 

این مسئول تعداد افرادی که از شروع طرح تا 19 فروردین ماه جاری غربالگری شدند را 320 هزارو 913 نفر، خودروهای بررسی شده را یک میلیون و 444 هزارو 457  دستگاه، خودروهای جریمه شده 500 هزار تومانی را 668 دستگاه، خودرو های توقیفی را 156 و خودرو هایی را که به شهرهایشان بازگردانده شدند را 32 هزارو 508 دستگاه عنوان کرد.
 

رئیس پلیس راهور البرز در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای آحاد مردم شریف ایران در سال جدید گفت: پلیس راهور استان در کنار دیگر دستگاه های خدمات رسان در سال جاری در آماده باش کامل است و به شهروندان خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات