یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تغییر سیمای محلات کم‌برخوردار در البرز

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان البرز ظرفیت‌های فراوانی برای فعالیت‌های اجتماعی دارد و گروه‌های مختلف می‌توانند در این راستا طرح و برنامه بدهند، به وجود 67 محله کم‌برخوردار در این استان اشاره کرد و خواستار همراهی تشکل‌های مردم‌نهاد برای تغییر سیمای این محله‌ها شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز جمعه در دیدار با جمعی از فعالان اجتماعی استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن قدردانی از احساس مسئولیت گروه‌های مختلف اجتماعی برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات پیش رو، افزود: استان البرز در سایه اتحاد و انسجام مسئولان در رده‌ها و قوای مختلف با سرعت در حال رشد و توسعه بوده بطوری که این روند برای مردم نمود عینی و ملموس پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در این مسیر گروه‌های مردمی و فعالان اجتماعی، اقتصادی، سیاسی نیز همراهی موثری را رقم زده‌اند و با اعتماد به خدمتگزاران خود در حد توان و بضاعت، مشارکت دارند.
عبداللهی با اشاره به اقدامات و پیگیری‌هایی که در خصوص مسائل و دغدغه‌های آموزش و پرورش استان صورت گرفته است، گفت: حضور و مشارکت جامعه بزرگ فرهنگیان در انتخابات پیش رو بسیار حائز اهمیت است و معلمان به عنوان افراد مورد وثوق جامعه، تاثیر بسزایی در تنویر افکار عمومی دارند.
وی افزود: این استان ظرفیت‌های فراوانی برای فعالیت‌های اجتماعی دارد و گروه‌های مختلف می‌توانند در این راستا طرح و برنامه بدهند.
عبداللهی گفت: البرز از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) ایران کوچک لقب گرفته که گروه‌های اجتماعی می‌توانند ابعاد گوناگون این عنوان را مورد بررسی و مطالعه قرار دهند.
وی افزود: همه باید دست در دست هم بدهیم و با برگزاری انتخاباتی باشکوه و طبق منویات رهبر معظم انقلاب با چهار اصل رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت را در استان برگزار کنیم و سد بزرگی سر راه توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان باشیم.

 



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات