شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

البرز با تنوع قومیتی نمادی از وحدت ملی است

استاندار البرز گفت: افزایش سطح مشارکت در انتخابات پیش رو توسط تمامی اقوام در استان، نمودی از آگاهی و هوشیاری مردم خواهد بود و این شور و شعور و تعصب، وحدت ملی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی استانداری البرز نوشت: مجتبی عبداللهی سه شنبه شب در نشست با جمعی از فعالان اجتماعی، فرهنگی و معتمدان استان البرز ضمن تبریک ایام ماه رجب و ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد، افزود: البرز به تعبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) ایران کوچک لقب گرفته؛ زندگی و همگرایی اقوام مختلف از جای جای ایران اسلامی در این استان یک ظرفیت و فرصت بزرگ برای توسعه، شکوفایی و پیشرفت محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: اکنون البرز یکپارچه و متحد است چرا که تمامی مجموعه های سه قوه در این استان در نهایت همدلی و مودت در راستای تحقق اهداف و برنامه های استان تلاش می کنند.
عبداللهی گفت: تقویت تعصب و عرق استانی و انعکاس این همگرایی در ابعاد گسترده از جمله اهدافی است که باید در استان با امیدآفرینی و اعتمادافزایی دنبال کنیم.
استاندار البرز گفت: به طور قطع افکار عمومی انتقادات و موانعی دارند ولی با اصل نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون شهدا و ایثارگران است، مشکلی ندارند و خواستار سربلندی و عظمت بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی افزود: از معتمدان و فعالان اجتماعی و فرهنگی استان انتظار می‌رود که به نقش و تاثیر خود آگاه باشند و مردم را از شرایط حساس کشور در این برهه مطلع کنند چراکه همراهی و مشارکت مردم مساوی با افزایش قدرت ایران اسلامی در جهان خواهد بود.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات