جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرب شست همزمان سپاه به صهیونیست‌ها و تروریست‌ها

یگان موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز (سه شنبه) در پاسخ به اقدامات تروریستی کرمان و راسک و ترور سرداران سپاه در سوریه، با ۲۴ فروند موشک بالستیک مقر جاسوسی سرویس خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) در اربیل کردستان عراق و تروریست‌های تحریر الشام و حزب ترکستانی در استان ادلب سوریه را همزمان از سه منطقه مورد هدف قرار داد.

سیاسی- رمزگشانیوز؛ ایرنا نوشت: از نکات برجسته حملات موشکی ایران به مقر موساد در اربیل عراق و تروریست‌ها در ادلب سوریه، شلیک همزمان از استان‌های خوزستان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی برای اولین بار بود، شلیک‌هایی که دقیقا به اهداف مورد نظر برخورد کرد؛ پیش از این عموما شلیک موشک‌های ایران فقط از استان کرمانشاه بود.
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه شب ابتدا با ۴ فروند موشک خیبرشکن از جنوب خوزستان مقر گروه تکفیری – تروریستی حزب ترکستانی در ادلب را هدف قرار داد و سپس با ۴ فروند از کرمانشاه و ۷ فروند هم از آذربایجان شرقی مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را که علیه ایران فعالیت می‌کرد و ساعتی بعد با ۹ فروند موشک دیگر مقر تروریست‌ها در ادلب سوریه را هدف قرار داد.
حملات موشکی سپاه نشان داد که این نهاد انقلابی همچون گذشته در دفاع از مردم و کشور خود لحظه کوتاهی نمی‌کند و دشمنان مردم ایران را با اقتدار سر جایشان می‌نشاند.
حملات موشکی همزمان شب گذشته و بامداد امروز سپاه به مقر جاسوسی صهیونیست ها در اربیل عراق و تروریست‌ها در ادلب سوریه همچنان دوباره ثابت کرد که سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقرها و تحرکات رژیم صهیونیستی و تروریست‌ها در منطقه، همواره آماده حراست از کیان و مردم خود هستند.
هدف قرار دادن مقر تروریست‌ها در ادلب سوریه یک نقطه بارز دیگر هم داشت و آن هم این که این عملیات موشکی دوربردترین عملیات موشکی است که ایران تاکنون داشته و پیام واضحی برای صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و تروریست‌ها دارد.

موشک‌های سپاه در اربیل چه کسی و کجا را هدف قرار دادند؟ 
منابع خبری اعلام کردند که حمله موشکی سپاه به مقر جاسوسی موساد در اربیل کاملا دقیق و بی نقص انجام شده و در اثر آن «پیشرو دیزایی» که مسئول پشتیبانی این سرویس جاسوسی بوده به همراه چند نفر دیگر به هلاکت رسیده‌اند که احتمالا پسران وی نیز جزو کشته‌شدگان هستند.
برخی رسانه‌های کردی اعلام کردند که پیشرو دیزایی، مسئول پشتیبانی موساد در اربیل در قالب تجارت برای این سرویس جاسوسی فعالیت می کرده و به عنوان تاجر بزرگ کُرد در اربیل شناخته می‌شد.
دیزایی، رئیس شرکت حفاظت و امنیت «فالکون» بوده و او در واقع پوشش موساد و مسئول محافظت از عناصر این سرویس جاسوسی در اربیل و همچنین مسئول حمایت‌های لجستیکی (پشتیبانی) از آن‌ها نیز بوده است.
منابع خبری اعلام کردند که مقر رسمی شرکت فالکون در مصر است و این شرکت، شریک شرکت‌های دیگر برای مشخص کردن اهداف و محل ها از طریق شماره‌های خودرو و فناوری‌های دیگر است.
یکی دیگر از مهم‌ترین این شرکت‌ها، شرکت «EIA» است که یک آژانس اصلی وابسته به سیستم آمار فدرال آمریکا به شمار می رود و مسئول جمع‌آوری، تحلیل و نشر اطلاعات است؛ این شرکت، شریک اساسی شرکت فالکون است که رئیس آن در حمله موشکی به مقر موساد در اربیل کشته شد.

موشک‌های سپاه در ادلب کجا و چه کسانی را هدف قرار داد؟ 
یگان موشکی هوافضای سپاه شب گذشته و بامداد امروز در دو مرحله و با ۱۳ موشک بالستیک مواضع گروه تروریستی «تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) و گروه تروریستی «حزب ترکستانی» در منطقه جبل السماق در استان ادلب در شمال غرب سوریه هدف قرار داد. منابع خبری منطقه حمله موشکی به مقر تروریست‌ها در ادلب را دقیق و با تلفات بالا اعلام کرده‌اند.
آموزش تروریست‌های موسوم به «داعش خراسان» که مسئولیت عملیات‌های تروریستی در ایران را به عهده گرفته در منطقه جبل السماق ادلب انجام می‌شود و مقرهای آنها نیز در این منطقه واقع شده است؛ این تروریست‌ها پس از کسب آموزش های لازم، توسط تروریست‌های آمریکایی برای انجام اقدامات تروریستی در ایران به افغانستان منتقل و سپس وارد ایران می‌شوند.

پیام شلیک‌های همزمان سپاه به صهیونیست‌ها و تروریست‌ها
همانگونه که جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام و ثابت کرده، ایران همواره حامی صلح، ثبات و امنیت منطقه بوده و به رعایت حاکمیت و تمامیت سرزمینی کشورها پایبند می‌باشد، ولی در عین حال در استفاده از حق مشروع و قانونی خود برای برخورد بازدارنده با منابع تهدیدکننده امنیت ملی و نیز دفاع از امنیت شهروندانش و تنبیه جنایتکاران تردید نمی‌کند.
حمله موشکی شب گذشته و بامداد امروز سپاه همچنین ثابت کرد که هرگاه دشمن صهیونیستی – تروریستی دست به جنایت علیه ملت ایران بزند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای اطلاعاتی - امنیتی جمهوری اسلامی با توان بالای اطلاعاتی و عملیاتی خود پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان مردم ایران خواهند داد و ذره‌ای از این مسیر دور نخواهند شد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات