دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظارت بر آموزشگاه‌های زبان در البرز تشدید می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مطرح کرد: آموزشگاه‌های زبان خارجه مکلفند از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای افراد سنین بالای بیست سال و برای افراد زیر بیست سال از وزارت آموزش و پرورش، مجوز خود را دریافت نمایند.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: سعید جابری انصاری -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز- اظهار کرد: با عنایت به ضرورت هماهنگی بیش از پیش بین وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در خصوص آموزشگاه‌های زبان خارجه و با توجه به مصوبه جلسه 513 مورخ 20/12/1381 شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صرفاً به موسسات فرهنگی و هنری اجازه برگزاری دوره‌های تخصصی- کاربردی در حدود وظایف و اختیارات وزارت متبوع می نماید که شرایط سنی فراگیران بالای بیست سال باشد.
وی افزود: وزارت آموزش و پرورش نیز صرفاً به موسساتی اجازه برگزاری دوره‌های آموزش زبان را صادر می‌کند که اولاً سن آنها کمتر از بیست سال و ثانیاً دوره آنها در راستای اهداف و سرفصل‌های وزارت متبوع تعریف شده باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: بازرسین واحد ارزیابی عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل آموزش و پرورش به صورت مستمر و مداوم این آموزشگاه‌ها را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف، اقدامات قانونی لازم با آنها انجام می‌شود.
جابری انصاری همچنین از همشهریان درخواست کرد تا در صورت مشاهده تخطی از آموزشگاه‌های مذکور، آن را به ارزیابی عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، گزارش دهند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات