جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع تصرف سه هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در طالقان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان با تأکید بر گشت و پایش‌های مستمر یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان، از شناسایی و رفع تصرف بخشی از اراضی ملی پلاک خورانک به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع توسط این یگان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ همایون اسماعیلی افزود: پس از دریافت گزارش هایی در مورد یک فقره تصرف اراضی ملی که در آن متصرفان اقدام به فنس کشی، ساخت دیوار و مستحدثات کرده بودند با اقدام یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان، اراضی ملی تصرف شده شناسایی و با حکم قضایی مصادیق تصرف اراضی رفع تصرف شده و به انفال بازگردانده شد.
وی اظهار کرد: با پیگیری‌های یگان حفاظت و واحد حقوقی اداره منابع طبیعی طالقان و پس از طی مراحل قانونی دستور لازم برای اجرای حکم رفع تصرف اراضی ملی واقع در پلاک خورانک صادر شد و با همکاری مأموران یگان حفاظت و نیروی انتظامی اقدام شد.
وی همچنین با قدردانی از همراهی مسئولان شهرستان طالقان به ویژه مراجع قضایی و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان تصریح کرد: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و آیندگان است، حفاظت از این ثروت خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.
اسماعیلی از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت خواست تا در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی، در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی گزارش های خود را از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ به مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات