پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایشگاه‌های بهاره البرز از بهمن ماه برپا می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امسال نمایشگاه‌های بهاره با هدف تنظیم بازار و عرضه کالا با نرخ پایین‌تر، در تمامی شهرستان‌های استان یک ماه زودتر و از بهمن‌ماه برپا می‌شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تأکید بر تداوم و استمرار جدیت قرارگاه نظارت بر بازار و تامین کالای استان، اتحاد و انسجام حاکم را عاملی موثر برای کنترل بازار دانست.
وی ادامه داد: طی مدت یک هفته هزار و ۴۳۰ نظارت بر بازار در قالب این قرارگاه صورت گرفته و با متخلفان برخورد شده است.
عبداللهی گفت: با توجه به ایام پایانی سال که مناسبت‌هایی همچون دهه مبارک فجر، عید نوروز، ماه مبارک رمضان و... را در پیش داریم، باید جلسات تنظیم بازار به صورت مستمر و با مصوبات عملیاتی و ملموس دنبال شود.
وی افزود: امسال نمایشگاه‌های بهاره در تمامی شهرستان‌های استان با هدف تنظیم بازار و عرضه کالا با نرخ پایین‌تر، یک ماه زودتر و از بهمن‌ماه برپا شود.
استاندار البرز گفت: باید از ظرفیت تولیدکنندگان بزرگ استان استفاده کنیم تا کالاها با بهای کمتری در نمایشگاه‌های بهاره عرضه شود.
وی افزود: در این نمایشگاه‌ها باید اقلام خوراکی، شوینده و بهداشتی، پوشاک و هر آنچه که مورد نیاز مردم با توجه به ایام ذکر شده است، عرضه شود.
عبداللهی گفت: نظارت‌ها باید بر مبنای قانون و رعایت احترام کسبه و مردم باشد چراکه کیفیت این نظارت‌ها، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می‌کند.
وی افزود: نظارت بر مرغداری‌ها، روند تولید جوجه و تامین نهاده باید با ساختار ویژه‌ای طی تعامل با وزارتخانه متبوع دنبال شود.
استاندارالبرز گفت: جهادکشاورزی استان باید تمامی موضوعات مربوط به تامین مرغ و گوشت را زیر نظر داشته باشد و ذخایر مرغ در سردخانه‌ها افزایش یابد.
وی افزود: برنامه‌ریزی جهت تأمین میوه تنظیم بازار استان باید در جلسات ویژه و با حضور مسئولان مربوطه با جدیت دنبال شود.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات