دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث مجتمع گردشگری تفریحی در روستای جارو اشتهارد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از احداث یک مجتمع گردشگری تفریحی در روستای جارو اشتهارد خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ تصویب شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ رحیم خاکی روستای جارو را از روستاهای هدف گردشگری شهرستان اشتهارد دانست و از احداث یک مجتمع گردشگری تفریحی در این روستا و تصویب ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در راستای حمایت از سرمایه گذار برای تکمیل این طرح خبر داد و گفت: این مجتمع گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومان اکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با اشاره به اینکه این مجتمع گردشگری به عنوان یک مکان اقامتی پذیرایی می‌تواند بخشی از زیرساخت‌های گردشگری شهرستان اشتهارد را فراهم کند، اظهار کرد: این مجتمع با دارا بودن ۳۲ اتاق، ظرفیت پذیرش ۱۲۸ نفر را دارد و موجب اشتغالزایی مستقیم برای ۲۵ نفر و غیرمستقیم برای ۷۰ نفر می‌شود. این مجموعه می‌تواند یکی از نیازهای اساسی اقامتی و گردشگری منطقه را برطرف کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز این مجموعه را با توجه به نزدیکی به شهرک صنعتی اشتهارد و به دلیل مراجعه‌های صنعتگران و تاجران به این منطقه یکی از ظرفیت‌های مناسب اقامتی و پذیرایی شهرستان اشتهارد عنوان کرد.
مجتمع گردشگری اقامتی پذیرایی روستای جارو با مساحت بیش از هشت هزار متر زمین و زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ متر با دارا بودن ۳۲ سوئیت و ظرفیت پذیرش ۱۲۸ نفر یکی از پروژه‌های خوب در حوزه گردشگری شهرستان اشتهارد به شمار می‌رود که اخیراً مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل آن تصویب شد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات