پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگروه تخصصی تولید محتوا و بازنشر رسانه‌ای در البرز تشکیل شد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز از تشکیل کارگروه عملیاتی و تخصصی تولید محتوا و بازنشر رسانه‌ای زیر مجموعه قرارگاه ارتباطات و فضای مجازی استان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ حمیدرضا رضایی افزود: این کارگروه با دستور استاندار البرز و به منظور تعامل بیشتر بین دستگاه‌های متولی فرهنگ، هنر و رسانه و به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد.
وی با اشاره به اهداف کوتاه مدت کارگروه عملیاتی و تخصصی تولید محتوا و بازنشر رسانه ای البرز، ادامه داد: باتوجه به نزدیکی ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یکی از برنامه‌های این کارگروه وحدت رویه و هم افزایی برای برنامه‌های رسانه‌ای در این حوزه است.
رضایی بیان کرد: این کارگروه با توجه به مناسبت‌های مختلف نیز اقدامات و برنامه‌های کوتاه مدت را نیز برنامه‌ریزی می‌کند. 
وی یاد آورشد: کارگروه عملیاتی و تخصصی تولید محتوا و بازنشر رسانه ای البرز با عضویت مدیران و نمایندگان حوزه هنری، صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، خانه مطبوعات، بسیج رسانه، خبرگزاری جمهوری اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به صورت رسمی تشکیل و کارگروه‌های دیگری چون فضای مجازی، جهادتبیین و اندیشه ورز، توسعه ارتباطات و آموزش به عنوان زیر مجموعه تخصصی قرارگاه ارتباطات و فضای مجازی در راستای اهداف این قرارگاه با حضور متخصصان حوزه رسانه فعالیت خواهند داشت.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات