شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکرانِ صدای پای خزان در کرج

آذرماه امسال نمایشگاه گروهی عکس "صدای پای خزان" به همت شورای عکاسی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری در مجتمع میلاد البرز برگزار گردید که این نمایشگاه در سطح کمی و کیفی در نوع خود کم‌‌نظیر بود.

البرز- رمزگشانیوز؛ خوشبختانه به همت شهرداری کرج منتخب این  آثار در سطح شهر بر روی بیلبوردها و استندهای شهری اکران و در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.
از ۳۰۰ اثر ارسالی با رای هیئت داوران ۵۷ اثر موفق به راهیابی به نمایشگاه شدند و حدود ۲۲ اثر منتخب از سوی کارشناسان فرهنگی و هنری شهرداری جهت اکران انتخاب شد.

این حرکت خوب شهرداری باعث حال خوب هنرمندان و مردم البرز شده است
خانم زرگر رئیس شورای عکاسی ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت فرهنگی شهرداری البرز که باعث معرفی هنرمندان شاخص البرزی و انگیزه مضاعف به سایر هنرمندان شده است، بیان کرد: اکران این عکس‌های هنری در سطح شهر که از شاخص‌ترین عکس‌های پاییزی از چهارگوشه کشورمان بود، باعث تغییر جلوه بصری تابلوهای شهری کرج شده است. همین تفاوت و تغییر باعث حال خوب شهروندان البرزی شده و تأثیر مثبت فرهنگی را در سطح شهر ایجاد کرده است که قابل تأمل است.

جشنواره‌ها و نمایشگاه های عکس با موضوعات مختلف ادامه خواهد داشت
خانم زرگر با اعلام خبر فوق افزود: به پشتوانه علمی و فنی همکاران پر توانم در هسته اصلی "شورای عکاسی انجمن هنرهای تجسمی استان" البرز بر آنیم که با برنامه‌ریزی صورت گرفته جشنواره‌های تخصصی و نمایشگاه‌های کیفی دیگری در اشل ملی و بین‌المللی برگزار نمائیم.

انتشار کتاب (آرت‌بوک) صدای پای خزان 
کتاب صدای پای خزان هنرمندان البرز توسط هنرمندان شورا در حال طراحی هست و ان‌شاءالله مقرر شده است که کتاب به‌صورت دو زبانه با طراحی فاخر و چاپ نفیس دریک قطع خاص چاپ شود تا قدمی دیگر در راستای حمایت از هنرمندان صاحب سبک و اثر البرزی برداریم و اثار دوستان هنرمند عکاس را ماندگار و جاودانه نمائیم.
به زودی از این اثر هنری فاخر با حضور هنرمندان و مسئولین مرتبط رونمایی خواهد شد که نیاز به حمایت بیشتر دوستان همیشه همراهمان داریم و همین‌جا ضمن تشکر از مجموعه‌های شهرداری و اداره کل ارشاد و  فرهنگ اسلامی درخواست حمایت از این اثر فاخر فرهنگی را دارم.

در پایان ضمن سپاسگزاری از مساعدت‌های همیشگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه شهرداری و معاونت فرهنگی اجتماعی، مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی استان جناب عطابکی، خواهشمندیم زین پس نیز با انرژی مضاعف پشتیبان هنرمندان و عکاسان دغدغه‌مند استان باشند.
 
مهدی حسنی
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات