شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پی اقدام تروریستی کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، جنایت تروریستی و وحشیانه در کرمان را که به شهادت و مجروحیت ده‌ها تن از مردم بی‌گناه انجامید را محکوم نمود.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دولت در استان البرز، در پی اقدام تروریستی  (چهارشنبه) ۱۳ دی‌ماه در گلزار شهدای کرمان، بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: جنایت تروریستی و وحشیانه در گلزار شهدای شهر کرمان زادگاه و آرامگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیزمان شد را محکوم می‌کنیم.
این جنایت تروریستی و وحشیانه بیانگر شکست مفتضحانه جبهه کفر است که این روزها در تلاش است تا با القای یأس و ناامیدی در کشور سیاه نمایی کند.
به طور قطع توسل به چنین جنایات شرورانه‌ در حق شهروندان و مردان و زنان و کودکان ایرانی، پیوند ملت بصیر و مقتدر ایران را با آرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی (شهید القدس) مستحکم‌تر کرده و موجب تحکیم بیش از پیش، همبستگی و انسجام آحاد ملت رشید ایران و تعمیق دشمنی و نفرت آنان نسبت به‌ دشمنان شناخته شده ایران اسلامی خواهد شد.
اینجانب این رخداد غم انگیز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و به خصوص خانواده‌های داغدار شهدای این اقدام تروریستی وحشیانه، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات و همجواری با سرباز رشید و شهید وطن و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات