چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بلیت سینماها ۲ روز در هفته نیم بها می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از نیم بها شدن قیمت بلیت سینما در ۲ روز دوشنبه و سه شنبه هر هفته خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: سعید جابری انصاری -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز- ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به مصوبه شورای  محترم صنفی نمایش فیلم و موافقت رئیس محترم سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، روزهای دوشنبه، در کنار سه شنبه ها به عنوان روزهای نیم بهای بلیت سینماها محسوب می شوند.
جابری انصاری افزود: این طرح در کشور به صورت آزمایشی اجرا می شود و چنانچه این طرح در این بازه زمانی معین به نفع مخاطبان و اقتصاد سینما باشد، اجرای آن ادامه خواهد داشت. در غیر این صورت پس از اجرای آزمایشی، به همان شیوه قبل یعنی نیم بها بودن یک روز در هفته، باز می‌گردد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: سینماهای درجه مدرن و ممتاز به صورت اختیاری می توانند سقف بلیت های نیم بهای خود را به ترتیب 40 هزارتومان و 30 هزار تومان تعریف نمایند.
جابری انصاری همچنین تصریح کرد: سینماهای درجه مدرن و ممتاز به صورت اختیاری می توانند در روزهای پنج شنبه و جمعه، ساعات پیک و سانس‌های طلایی خود را به ترتیب 80 هزار تومان و 60 هزار تومان تعریف نمایند.
وی عنوان کرد: همچنین قیمت بلیت طبیعی همانند سال گذشته با توجه به درجه کیفی سینماها کماکان به صورت شناور بین مبلغ ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان عرضه خواهد شد .
جابری انصاری در پایان گفت: با این روند، انتظار می‌رود تعداد بیشتری از علاقه مندان و دنبال‌کنندگان سینما از آثار روی پرده دیدن کنند و اقتصاد سینما نیز رونق بیشتری را تجربه کند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات