جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف و توقیف بزرگترین محموله چوب قاچاق در طالقان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان از کشف و توقیف یک محموله بزرگ مقطوعات چوب قاچاق در طالقان توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ همایون اسماعیلی از دستگیری قاچاقچیان چوب شهرستان طالقان در پی گشت‌های مستمر یگان حفاظت این اداره در روستای جوستان شهرستان خبر داد و گفت: پس از دریافت گزارش‌های اولیه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که تعداد زیادی درخت تبریزی در روستای جوستان بدون اخذ مجوز قانونی قطع شده و قاچاقچیان درصدد انتقال این مقطوعات هستند.
وی افزود: با حضور مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان وسایل نقلیه متخلفان همراه با محموله چوب قطع شده توقیف و خاطیان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. در روزهای اخیر یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان با گشت و پایش های مستمر چندین گروه از قاچاقچیان چوب را شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی جهت رسیدگی به پرونده معرفی کرده است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان با اشاره به اینکه این محمول، بزرگترین محموله توقیف شده در نوع خود تا کنون بوده است، ضمن قدردانی از اقدامات جهادی پرسنل یگان حفاظت و واحد حقوقی این اداره بیان کرد: یگان حفاظت با اقدامات جهادی، وظیفه‌مندی و حس مسئولیت خود را در انجام وظایف نشان داده که امیدواریم با حمایت مراجع ذی‌ربط این روند با قدرت هرچه بیشتر ادامه یابد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات