جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

دستگیری اعضای باند سرقت به ارزش 6 میلیارد ریال

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سرقت لوازم داخل خودرو با اعتراف به 200 فقره سرقت به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ سردار عباسعلی محمدیان با اعلام خبر دستگیری اعضای باند سرقت لوازم خودرو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف استان البرز، رسیدگی به موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند، سارقان در گروه های 2 و 3 نفره به وسیله شاه کلید و پیچ گوشتی در خودرو را باز کرده و  اقدام به سرقت لوازمش می کنند.

فرمانده انتظامی البرز  ادامه داد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از اعضای این باند سرقت شدند و با زیرنظر گرفتن وی مشخص شد نامبرده با تشکیل یک باند 3 نفره که 2 نفر از آن ها مرد و یک نفر زن بود، اقدام به سرقت خودرو شهروندان در نقاط مختلف استان البرز می کنند. در ادامه با زیر نظر قرار دادن همه متهمان در یک فرصت مناسب و زمانی که همه آن ها در مخفیگاه شان حضور داشتند با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 نفر آن ها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه اعضای این باند به 200 فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم داخل خودرو سرقتی از قبیل باند، ضبط و محتویات داخل صندوق خودرو کشف شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش اموالی که توسط اعضای این باند به سرقت رفته 6 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز از پارک کردن خودرو خود در اماکن خلوت و مستعد برای سرقت خودداری کرده و برای پیشگیری از سرقت خودروشان آن را به لوازم بازدارنده سرقت مجهز کنند.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات