دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۹ دی در البرز اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۹ دی در این استان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ سرهنگ حمداله رحمتی پور اظهار کرد: طبق برنامه در محدوده‌های راهپیمایی در کرج از ساعت ۹ روز شنبه ۹ دی‌ماه برنامه ممنوعیت ترافیکی پیش‌بینی شده است.
وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد که این محدودیت در بلوار امامزاده حسن(ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده حسن(ع) و بالعکس، خیابان زکریای رازی (حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا سه راه خوابگاه) و بلوار شهید شریفی، از میدان توحید به سمت امامزاده حسن(ع) اجرا شود.
رحمتی پور افزود: کارکنان پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدایی امروز صبح به منظور تأمین نظم و امنیت ترافیکی در محل برگزاری مراسم به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار گرفته تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز تاکید کرد: هرگونه توقف در مسیر محدودیت ترافیک از ساعت ۲۴ امشب هشتم دی‌ماه جاری ممنوع بوده و در غیر این صورت خودروهای متوقف شده در محدوده طرح با جرثقیل جابجا می‌شوند.
وی از عموم مردم درخواست کرد ضمن همکاری با کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی از توقف و پارک خودروهای شخصی در محل‌های اعلامی اجرای محدودیت‌ خودداری کنند و عابران پیاده نیز از محل‌های ایمن مشخص شده و گذرگاه‌های عابر پیاده تردد نمایند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات