جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویب یک هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ رأی برای انتخابات البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تأکید بر اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی سالم در این استان فراهم است، گفت: یک هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ رأی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تصویب شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مرتضی ولی پوری افزود: یک هزار و ۳۴۴ شعبه اخذ رأی به وزارت کشور پیشنهاد شد که یک هزار و ۳۳۲ شعبه آنها تصویب و در سامانه جامع انتخابات کشور بارگذاری شده است.
وی ادامه داد از مجموع این تعداد شعبه اخذ رأی تصویب شده استان البرز، یک شعبه ویژه اقلیت‌های دینی است.
معاون استاندار البرز بیان کرد: از مجموع این تعداد شعبه اخذ رأی، یک هزار و ۱۱۲ شعبه شهری و ۲۲۰ شعبه اخذ رأی روستایی است.
ولی پوری گفت: همچنین از مجموع یک هزار و۳۳۲ شعبه اخذ رأی مصوب برای این دوره انتخابات یک هزار و ۲۳۱ شعبه اخذ رأی ثابت و مابقی سیار هستند.
وی یاد آورشد: تا کنون ۱۶ نشست ستاد انتخابات استان البرز را با ۱۲۳ مصوبه داشتیم که در این نشست‌ها، مشکلات حوزه زیرساخت‌های انتخاباتی استان بررسی و برای رفع آنها تصمیم‌گیری شده است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز اضافه کرد: تعیین شیوه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از دیگر اقدامات انجام شده در البرز است.
وی بیان کرد: استان البرز متعلق به تمام جریان سیاسی است و باید همه جریان‌های سیاسی حضور داشته و انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کنند بنابراین پذیرای تمام جریان‌های سیاسی هستیم.
ولی پوری افزود: برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم، نشست‌های مختلف در دانشگاه‌ها، قرارگاه جهاد تبیین و سایر بخش‌ها برگزار شده و تلاش‌ها براین است تا انتخابات طبق مولفه‌های تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب پیش برود.
 
۷۷ درصد داوطلبان انتخاباتی البرز تأیید شدند 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز یاد آورشد: از مجموع ۶۴۸ داوطلب انتخاباتی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۹۹ داوطلب معادل ۷۷ درصد تأیید شده‌اند.
وی اضافه کرد: ۴۳ نفر معادل هفت درصد داوطلبان عدم تأیید و ۱۰۶ نفر معادل ۱۶ درصد عدم احراز بوده‌اند که عدم احراز اغلب به دلیل نداشتن سابقه پنج سال فعالیت اجرایی بوده است که در قانون آماده است.
ولی پوری یاد اورشد: برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز دراستان البرز ۱۱ نفر ثبت نام داشته‌اند.
وی تأکید کرد: استان البرز در بحث ثبت‌نام داوطلبان انتخاباتی برای این دوره از انتخابات چه در بخش آقایان و چه در بخش خانم‌ها پیشتاز بوده که به طور قطع حضور مردم همیشه در صحنه استان البرز در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت بالای انتخاباتی برگ زرین دیگری را رقم خواهیم زد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات