جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به‌دنبال اجرای صحیح انتخابات بر اساس منویات مقام معظم رهبری هستیم

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: باید با تمام توان به‌دنبال اجرای صحیح انتخابات بر اساس منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری و ایجاد بسترهای لازم برای حضور و مشارکت مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی استانداری البرز نوشت: سید محمد تقی شاهچراغی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان البرز افزود: در دولت سیزدهم روند خدمت رسانی به مردم رشد قابل توجهی داشته است و حضور میدانی مسئولان برای حل مشکلات مردم نقش بسزایی در حل مسائل کشور دارد.
وی اضافه کرد: اگر نتیجه اقدامات و پیگیری‌های مدیران برای مردم ملموس و عینی شود در ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم و تقویت سرمایه اجتماعی کشور بسیار موثر است.
وی گفت: برگزارکننده اصلی انتخابات مردم هستند و ستاد انتخابات کشور نقش مکمل و هماهنگ‌کننده در اجرای انتخابات برای ایجاد بسترهای تحقق راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت دارد.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: گروه‌های مرجع اجتماعی و دارای مخاطب در دعوت مردم به شرکت در انتخابات و تبیین نقش اصلی مردم در تعیین سرنوشت کشور و همچنین بیان آثار مشارکت‌ حداکثری در تضمین امنیت و تقویت پیشرفت کشور حضور فعالانه ای داشته باشند.‌
شاهچراغی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای خوب انتخابات، افزود: تصمیمات و تدابیر لازم براساس دستورالعمل‌ها و قوانین انتخابات اندیشیده شده و اجرای درست و دقیق قوانین در حوزه‌های انتخابیه، مورد تاکید است.
وی گفت: رسانه‌های معاند با تمام توان بدنبال ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات و کاهش مشارکت مردم هستند ولی مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با اشراف بر اهداف دشمنان، بدنبال مقابله با این هجمه از طریق اجرای خوب انتخابات و مشارکت حداکثری هستند.
وی با تاکید بر تلاش ستاد انتخابات استان‌ها در تحقق عدالت انتخاباتی، افزود: یکی از نکات قابل توجه افزایش ثبت‌نام تعداد داوطلبین و ثبت نام بالای نسل جوانان برای داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی است که این امر نشان از پویایی سیاسی و اراده جوانان برای نقش‌آفرینی در مدیریت کشور است.
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: ستاد انتخابات کشور به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و تقویت نظارت‌های مردمی در انتخابات پیش رو سامانه تلفنی با شماره ۱۱۷ را پیش بینی نموده است که در حال آماده‌سازی و در روزهای آتی آغاز به کار خواهد کرد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات