پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری سارقان کابل برق و دریچه فاضلاب با ۶۰ فقره سرقت در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار و کشف ۶۰ فقره سرقت کابل برق و دریچه فاضلاب در مناطق غربی شهرستان کرج خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ پلیس البرز نوشت: سرهنگ حکمت اله شجاعی روز سه شنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق و دریچه‌های فاضلاب توسط ۲ نفر از معتادان متجاهر در مناطق حصارک و خرمدشت کرج، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی ساعات وقوع سرقت،ماموران انتظامی با گشت زنی هدفمند در مناطق مورد نظر، در نهایت سارقان حین سرقت توسط ماموران یگان امداد استان دستگیر و پس از تشکیل پرونده، متهمان برای انجام تحقیقات تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.
شجاعی اضافه کرد: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود ندیده و اعتراف کردند که برای تامین هزینه‌های مواد مخدر ۶۰ فقره سرقت کابل برق و دریچه فاضلاب مرتکب شده‌اند.

دستگیری سارقان قطعات خودرو درکرج 
فرمانده انتظامی کرج از دستگیری باند هشت نفره سارقان قطعات خودرو و گوشی تلفن همراه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ پیمان گودرزی گفت:‌ در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهید چمران کرج قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با بررسی سرنخ ها موفق به شناسایی یک باند سرقت در این زمینه شدند، اضافه کرد:‌ با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیس، باند هشت نفره سرقت قطعات خودرو و گوشی تلفن همراه دستگیر و در تحقیقات تخصصی ۲۳ فقره سرقت کشف شد.
فرمانده انتظامی کرج با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند، بیان کرد: شهروندان خودروهای خود را در پارکینگ های عمومی پارک و به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات