شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس بسیج سازندگی البرز

واژه «نمی‌توانم» در قاموس واژگان شهید سلیمانی جایی نداشت

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به روحیه جهادی این شهید والامقام افزود: واژه «نمی‌توانم» هرگز در قاموس واژگان شهید سلیمانی جایی نداشت و با همین روحیه بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن کرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار روز دوشنبه در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید والامقام نمونه بارز یک بسیجی جهادگر بود و اینگونه سردار دل‌ها شد.
وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده حاج قاسم در جهت کمک به اقشار کم‌برخوردار و محرومیت‌زدایی اظهار کرد: شهید سلیمانی علاوه بر اینکه یک فرمانده بزرگ در میدان مبارزه با دشمنان بود از کوچکترین فرصتی برای فعالیت جهادی و رفع مشکلات مردم استفاده می‌کرد.
فلاحتکار به برخی از برنامه های پیش بینی شده سالگرد شهادت سردار دل ها در البرز اشاره کرد و گفت : رویداد «هم عهدی سبز با حاج قاسم» با هدف کاشت درخت به یاد شهید سلیمانی و با اهتمام گروه های جهادی بسیجی در استان البرز برگزار خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و اهدای جهیزیه همزمان با هفته مقاومت، افزود: یکی از ویژگی های مهم شهید سلیمانی، فعالیت جهادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم بود که جهادگران بسیجی استان البرز با الگو قرار دادن این شهید والامقام در جهت گرامیداشت یاد و خاطره او در هفته مقاومت اقدام به برپایی رزمایش های کمک های مومنانه و اهدای جهیزیه خواهند کرد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز همچنین به برگزاری همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و تصریح کرد: تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از ویژه برنامه های هفته مقاومت و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی است.
وی همچنین آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد به ویژه زندانیان زن معسر را از دیگر ویژه برنامه های سالگرد شهادت شهید سلیمانی برشمرد و اضافه کرد: جهادگران بسیجی استان البرز با تمام توان در هفته مقاومت به تبیین و تشریح اندیشه های والای حاج قاسم سلیمانی خواهند پرداخت و با فعالیت‌های جهادی و گره گشایی از مشکلات مردم یاد و خاطره این شهید گرانقدر را زنده نگاه خواهند داشت.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات