دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۷۵۰ معتاد متجاهر در استان البرز جمع‌آوری شد

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه همزمان با روزهای پایانی فصل پاییز، طرح سراسری آرامش در شهر در نقاط مختلف استان البرز به اجرا درآمد؛ از جمع‌آوری ۷۵۰ معتاد متجاهر در سومین مرحله از اجرای طرح آرامش در شهر خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ سردار حمید هداوند با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر، گفت: در این طرح که با محوریت پلیس مواد مخدر استان البرز و با همکاری سایر رده‌های انتظامی استان اجرا درآمد، با هماهنگی دادستان مرکز استان ۷۵۰ معتاد متجاهر در طی ۷۲ ساعت جمع‌آوری و به مراکز بازپروری کمپ ماده ۱۶ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری ۱۹۵ خرده فروش در اجرای این طرح، اضافه کرد: همچنین کشف ۲۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح بود.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح اولویت مأموران شناسایی پاتوق معتادان متجاهر در اطراف مرکز آموزشی و مراکز تفریحی مورد تردد خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان بود.
سردار هداوند در پایان از تداوم اجرای طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر در طول سال خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش شبانه روزی خود سعی دارد تا شهر را از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر پاک کند که در این مسیر همکاری شهروندان می‌تواند در اجرای این مهم تأثیر بسزایی داشته باشد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات