دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع بخشی از مشکلات زیرساختی البرز طی 2 سال گذشته تا کنون

استاندار البرز با بیان اینکه دولت سیزدهم برای تأمین زیرساخت‌های این استان مصمم و پای کار است، به رفع بخشی از مشکلات زیرساختی استان به ویژه در زمینه آبرسانی طی 2 سال گذشته تا کنون اشاره کرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح انتقال آب سد کرج به گرمدره و گشایش چهار پروژه عمرانی دیگر به خبرنگاران گفت: رفع تنش آبی شهر ۵۰ هزار نفری گرمدره پس از سال‌ها چشم‌انتظاری مردم نمونه عینی خدمات‌رسانی صادقانه دولت سیزدهم است.
وی ادامه داد: امروز مردم شاهد آن هستند که با اجرای یک طرح فوری با کمک شهرداری گرمدره و شرکت آبفا مشکل تنش آبی گرمدره برطرف شد.
استاندار البرز گفت : برای اجرای این پروژه افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
عبداللهی بیان کرد: امروز شاهد تحول زیر ساختی در شهر گرمدره بوده و پروژه‌های متعدد عمرانی در حال به ثمر نشستن در این شهر هستند.
حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز نیز در این آیین گفت: طرح انتقال آب سد کرج به گرمدره به طول ۶ هزارو۴۰۰ متر با استفاده از لوله هایی به قطر ۳۰۰ و ۴۰۰ میلی متر با ظرفیت انتقال آب ۷۰ لیتر برثانیه اجرا شده است .
وی ادامه داد: امروز با افتتاح این طرح مهم، مردم گرمدره از آب سد کرج بهره‌مند شدند و شهروندان گرمدره پس از سال‌ها انتظار به منبع آبی با کیفیت و پایدار دست یافتند.
مدیرعامل شرکت آبفا البرز گفت: امسال پروژه‌های مهم آبرسانی به صورت جهادی در مناطق شهری و روستایی این استان به نتیجه رسیده است.
وی اظهار کرد: اکنون نیز تعداد زیادی پروژه آبرسانی در مناطق شهری و روستایی البرز در دست اقدام داریم.

 




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات