پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدفگذاری تکمیل پروژه‌های عمرانی و برقی‌سازی ناوگان عمومی کرج تا ۲ سال آینده

شهردار کرج با اشاره به نهضت توسعه حمل ونقل عمومی و ارتباطی در این کلانشهر اعلام کرد: تکمیل ۲ پروژه عظیم آزادراه شهید سلیمانی، قطار شهری و برقی‌سازی بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی تا ۲ سال آینده در کرج هدفگذاری شده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهرداد کیانی روز پنجشنبه در حاشیه بررسی طرح‌های بزرگ عمرانی کرج افزود: با همت مدیریت شهری و حمایت دولت سیزدهم شاهد به ثمر نشستن بخشی از آزادراه شهید سلیمانی در سفر اخیر رئیس جمهور به استان البرز بودیم .
وی ادامه داد: نهضت کار و تلاش در مدیریت شهری کرج جهش پیدا کرده و برای تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی تا نیمه نخست سال آینده برنامه‌ریزی شده است.
کیانی با اشاره به گشایش ۷.۶ کیلومتر از آزادراه شهید سلیمانی در سفر ۱۷ آذرماه جاری رئیس جمهور و هیات دولت به استان البرز گفت: حدود ۱۰ کیلومتر از این مسیر باقی مانده که اکنون با سرعت درحال ساخت و تکمیل آن هستیم .
شهردار کرج با بیان اینکه ، تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی با جذب ۴۰ درصد ترافیک استان البرز همراه است، گفت: برهمین اساس مدیریت شهری با حمایت دولت برای تکمیل این پروژه مصمم است.
کیانی با اشاره به افتتاح قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج در اسفندماه سال ۱۴۰۱ گفت: اکنون عملیات تکمیل بخش دیگر این خط ریلی به طول حدود ۴.۵ کیلومتر و با احتساب خطوط رفت برگشت به طول ۹ کیلومتر در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود ایستگاه‌های طالقانی کرج و خط پنج متروی تهران تا پایان امسال به همدیگر متصل شوند.
شهردار کرج با اشاره به خرید تعدادی اتوبوس برقی برای این کلانشهر بیان کرد: برقی‌سازی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها از برنامه‌های مهم مدیریت شهری کرج برای کاهش مشکلات زیست محیطی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.
وی تاکید کرد: مدیریت شهری کرج در بخش حمل ونقل عمومی و شهری طی ۲ سال گذشته گام‌های اثر بخشی برداشته و اکنون نهضت توسعه حمل ونقل و معابر شهری و ارتباطی با شتاب در این کلانشهر پیش می‌رود.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات