یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری ۲۱ برنامه فرهنگی در ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در نقاط مختلف استان درحال برگزاری است، گفت: شعار امسال این مراسم با توجه به حملات و کشتارهای بی‌رحمانه رژیم منحوس صهیونیستی در غزه با عنوان «مادر من مظلومه است و یاور مظلومان» تعیین شده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، یکی از مهمترین برنامه‌ها در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را میزبانی این استان از پیکرهای پاک ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: عصر دیروز دوشنبه پیکرهای مطهر این شهدا وارد استان شد و مراسم استقبال از کبوتران خونین بال دفاع مقدس در کانون شهید سبحانی سپاه کرج با حضور پرشور مردم عزادار و شهیدپرور کرج برگزار شد.
وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در ۲۰ نقطه استان در حال برگزاری است، افزود: مراسم تشییع همزمان ۶ شهید گمنام دفاع مقدس درسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت ۹ صبح از کانون شهید سبحانی میدان سپاه کرج آغاز و عزاداران به سمت مصلای کرج این پیکرهای پاک را همراهی خواهند کرد.
ولایی برحق ادامه داد: همزمان با برگزاری این مراسم، آیین عزاداری یوم الزهرا(س) در مصلای کرج و 12 نقطه استان برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: شعار امسال این مراسم با توجه به حملات و کشتارهای بی‌رحمانه رژیم منحوس صهیونیستی در غزه با عنوان «مادر من مظلومه است و یاور مظلومان» تعیین شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به افزایش این حملات بی‌رحمانه که موجب خشم مردم جهان شده است، از مردم ولایتمدار و عزیز استان البرز دعوت می‌کنیم تا با همین موضوع و دفاع از حق مظلوم و برگرفتن از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) نسبت به حضور خود در تجمعات فاطمی، یوم ‌الزهرا و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و مواکب به شهر فضایی خاص ببخشند.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات